مشکلی که از اول با پادویش داشتم

قفل شده
saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

مشکلی که از اول با پادویش داشتم

پست توسط saman » جمعه مارس 14, 2014 5:33 pm

شرکت شاتل یک برنامه با نام سیستم هوشمند پشتیبانی دارد که وقتی مشکلی در اتصال به اینترنت وجود دارد با اجرای آن میتوان علت خرابی را پیدا کرد که نامش shatel smart toolkit است و با پادویش تداخل دارد و هر زمان که اجرا می شود و صفحه اصلی shatel smart toolkit می آید کافی است روی گزینه تست اتصال کلیک کنید! و در 100 درصد موارد بعد از این کلیک با صفحه آبی مرگ! در ویندوز روبرو می شوم که این مشکل را روی همین سیستم با هیچ آنتی ویروس دیگری ندارم و تنها زمانی که پادویش نصب باشد و این برنامه و قسمت تست اتصال آن اجرا شود موجب آمدن صفحه آبی می شود که نشان دهنده تداخل این نرم افزار با پادویش است.
خواهش می کنم به این مشکل رسیدگی کنید>>> صفحه مربوط به دانلود این نرم افزار>> http://www.shatel.ir/Intelligent-Suppor ... fault.loco

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » یک‌شنبه مارس 16, 2014 11:36 am

سلام
من این نرم‌افزار را گرفتم و روی چند سیستم مختلف تست کردم، موفق نشدم خطای صفحه آبی را مشاهده کنم.
لطفا چند سوال زیر را پاسخ دهید:
۱- روی کدام نسخه پادویش این مشکل را مشاهده کردید؟ آیا نسخه امنیت پیشرفته مدنظر شماست؟ و شماره نسخه ضدویروس را نیز برایمان ارسال کنید.
۲- روی چه ویندوزی این خطا را دیدید؟ xp/vista/7/8/8.1 و ۳۲ یا ۶۴ بیتی؟
۳- اطلاعات مربوط به خطایابی صفحه آبی را برایمان ارسال کنید. (شیوه عیب‌یابی خطای صفحه آبی)

ضمنا این مشکلات را همان موقعی که برخورد می‌کنید بگویید تا نسبت به عیب‌یابی آن اقدام کنیم؛ نیازی نیست چند ماه صبر کنید.

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » یک‌شنبه مارس 16, 2014 2:15 pm

[quote="Naficy"]سلام
من این نرم‌افزار را گرفتم و روی چند سیستم مختلف تست کردم، موفق نشدم خطای صفحه آبی را مشاهده کنم.
لطفا چند سوال زیر را پاسخ دهید:
۱- روی کدام نسخه پادویش این مشکل را مشاهده کردید؟ آیا نسخه امنیت پیشرفته مدنظر شماست؟ و شماره نسخه ضدویروس را نیز برایمان ارسال کنید.
۲- روی چه ویندوزی این خطا را دیدید؟ xp/vista/7/8/8.1 و ۳۲ یا ۶۴ بیتی؟
۳- اطلاعات مربوط به خطایابی صفحه آبی را برایمان ارسال کنید. (شیوه عیب‌یابی خطای صفحه آبی)

ضمنا این مشکلات را همان موقعی که برخورد می‌کنید بگویید تا نسبت به عیب‌یابی آن اقدام کنیم؛ نیازی نیست چند ماه صبر کنید.[/QUOTE]

1-با نسخه امنیت پیشرفته این مشکل را دارم. آخرین نسخه یعنی 1083 است.
2-روی ویندوز 7 سرویس پک 1
3- برای اطلاعات مربوط به صفحه آبی باید به من فرصت بدهید چون برنامه شاتل را پاک کردم.
حقیقت این است که چند ماه صبر نکردم. واقعیت این است که تصور میکردم این اشکال به خیلی برنامه های دیگر ربط دارد اما وقتی برای مدتی محدود( 2 هفته) پادویش را پاک کردم و آخرین ورژن آنتی ویروس های کسپر اسکی-آویرا-ترند میکرو را تست کردم دیدم دیگر برنامه شاتل با خطای صفحه آبی روبرو نمی شود. اما تا دوباره پادویش را نصب کردم این اتفاق می افتد و از ترس خراب شدن ویندوز، برنامه شاتل را پاک کردم.

در اولین فرصتی که برایم فراهم شود اطلاعات مربوط به صفحه آبی را می فرستم.

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » پنج‌شنبه مارس 20, 2014 12:01 am

ببخشید من فایل مربوط به crash dump را برای شما ارسال کردم( به علت تداخل بین پادویش و نرم افزار عیب یاب شرکت شاتل ، فایل مورد نظر را به ایمیل support@amnpardaz.com ارسال کردم
تشکر

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » یک‌شنبه آپریل 06, 2014 12:33 pm

بعد از تست من مشخص شد نسخه امنیت پیشرفته پادویش با برنامه عیب یاب شرکت شاتل تداخل دارد و من این مشکل را با نسخه خانگی پادویش ندارم.

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » دوشنبه آپریل 07, 2014 10:52 am

سلام
بله. خاطرتون باشه در پاسخ به ایمیلی که در آن فایل crashdump را برای ما فرستاده بودید، گفتم که مساله خطای آبی مربوط به فایروال برنامه‌های کاربردی است.
این فایروال در نسخ تجاری و خانگی وجود ندارد و به همین علت با این نسخه‌ها شما این مشکل را مشاهده نمی‌کنید.

ضمنا علت مشکل پیدا شده و در حال رفع آن برای نسخه اردیبهشت ماه هستیم.
باز هم از شما به خاطر گزارش مشکل و همراهی با پادویش متشکریم.

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » دوشنبه آپریل 07, 2014 11:05 am

[quote="Naficy"]سلام
بله. خاطرتون باشه در پاسخ به ایمیلی که در آن فایل crashdump را برای ما فرستاده بودید، گفتم که مساله خطای آبی مربوط به فایروال برنامه‌های کاربردی است.
این فایروال در نسخ تجاری و خانگی وجود ندارد و به همین علت با این نسخه‌ها شما این مشکل را مشاهده نمی‌کنید.

ضمنا علت مشکل پیدا شده و در حال رفع آن برای نسخه اردیبهشت ماه هستیم.
باز هم از شما به خاطر گزارش مشکل و همراهی با پادویش متشکریم.[/QUOTE]

متشکرم. امیدوارم مشکل رفع شود.

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » جمعه آپریل 18, 2014 6:13 pm

[quote="hamid81"]سلام من هنگام نصب با پیام
انتی ویروس دیگری روی سیستم شما نصب است انرا پاک و انتی ویروس را نصب کنید
مواجه میشوم در صورتی که انتی ویروسی روی سیستم من نیست انتی ویروس قبلی من شید بود و انتی ویروس پیشرفته آزمایشی را الان انتخاب کردم برای نصب[/QUOTE]
سلام دوست گرامی
به تالار پشتیبانی امن‌پرداز خوش آمدید.
لطفا پست تکراری ایجاد نکنید، همچنین برای مسائل جدید، تاپیک جدید بزنید.
برای پاسخ به تاپیک دیگری که ایجاد کرده بودید مراجعه کنید. (اینجا)

قفل شده

بازگشت به “گزارش اشکالات”