درود
در زمان نصب پادويش براي اولين بار روي گوشي سامسونگ A30S پويش كامل انجام نمي شود و نرم افزار روي جستجوي مسير هنك مي شود ، لازم بذكر است روي گوشي هاي ديگر به راحتي نصب و تنظيم شد ، البته تنظيمات روتين نيز انجام شده است اما هيچ يك از پويش ها انجام نمي شود . لطفا راهنمايي بفرماييد . همچنین ظاهرا اكانت پشتيباني در سروش نيز پاسخگو نيست
اسکن نمی کند یکی از پنج لایسنس خرید شده
Re: اسکن نمی کند یکی از پنج لایسنس خرید شده
با سلام و احترام و پوزش از تاخیر پیش آمده
لطفا با پشتیبانی پادویش تماس بفرمایید تا راهنمایی انجام شود .
02143912000 داخلی 1
لطفا با پشتیبانی پادویش تماس بفرمایید تا راهنمایی انجام شود .
02143912000 داخلی 1
Re: اسکن نمی کند یکی از پنج لایسنس خرید شده
سلامamir94st نوشته شده: ↑چهارشنبه مارس 02, 2022 8:07 pm درود
در زمان نصب پادويش براي اولين بار روي گوشي سامسونگ A30S پويش كامل انجام نمي شود و نرم افزار روي جستجوي مسير هنك مي شود ، لازم بذكر است روي گوشي هاي ديگر به راحتي نصب و تنظيم شد ، البته تنظيمات روتين نيز انجام شده است اما هيچ يك از پويش ها انجام نمي شود . لطفا راهنمايي بفرماييد . همچنین ظاهرا اكانت پشتيباني در سروش نيز پاسخگو نيست
پیش از هر چیز لازم است علاوه بر مدل گوشی نسخه اندروید گوشی و نسخه برنامه را نیز بفرمایید.
به طور کلی در ابتدا لازم است که مسیر نصب برنامه کنترل شود تا برنامه روی حافظه اصلی نصب شده باشد نه روی حافظه جانبی
علاوه براین کنترل نمایید که آیا فرآیند پویش اصلا شروع نمی شود یا شروع می شود ولی روی یک فایل بخصوص برنامه هنگ می کند. در این صورت مسیر فایلی که در حال پویش است و هنگ روی آن اتفاق می افتد را کنترل نمایید.
آیا این فایل حجم قابل ملاحظه ای دارد یا دسترسی به آن امکان پذیر است یا خیر؟
در صورت نیاز به کمک می توانید آدرس و نام فایل را برای تیم پشتیبانی ارسال کرده و یا در همین تالار به اشتراک بگذارید تا تحلیل بیشتری روی آن انجام پذیرد.
با تشکر