عدم ارسال سریال به شماره موبایل

قفل شده
ali_rahanjam
پست: 4
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه می 14, 2020 5:14 pm

عدم ارسال سریال به شماره موبایل

پست توسط ali_rahanjam » پنج‌شنبه می 14, 2020 5:43 pm

سلام. لطفا واسه پشتیبانی ارسال شماره سریال خرید به موبایل رو بگذارید، من ایمیل وارد نکردم و فقط شماره موبایل رو موقع خرید نوشتم و هیچ پیامکی دریافت نکردم و خوب که از صفحه خرید عکس گرفتم، و همچنین ارسال دوباره رو واسه وقتی اتفاقی بیفته و اطلاعات حافظه یا هارد ما از دست بره. در ضمن تاریخ انقضاء به میلادی هست و واسه من از راست به چپ سال رو فقط بیست و دو نوشته و بعد روز رو سیزده و بعد ماه رو پنج و منتظر سال شمسی و یا حداقل سال میلادی به روش از راست به چپ روز و ماه و سال بودم و به نظرم خیلی ایرانیا همینجور انتظار دارن و این اولش گیج ‌کننده هست و باید واسه این برنامه دستور خط نمایش تاریخ انقضاء رو‌ درست کرد.

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

Re: عدم ارسال سریال به شماره موبایل

پست توسط Naficy » یک‌شنبه می 17, 2020 9:44 am

سلام
ممنون از پیشنهاد شما.
در مورد تاریخ انقضا بنده متوجه نشدم که منظورتون کدام محصول و در چه محلی است. اگر بتوانید تصویری قرار دهید یا شرح بیشتری بدهید بهتر می‌توانیم آن را متوجه شده و بهبود دهیم.

قفل شده

بازگشت به “گزارش اشکالات”