عدم نصب آنتی ویروس

قفل شده
mralimaster
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه ژانویه 16, 2015 12:12 pm

عدم نصب آنتی ویروس

پست توسط mralimaster » یک‌شنبه سپتامبر 17, 2017 10:55 am

با سلام و خسته نباشید . من نسخه آنتی‌ویروس پادویش نسخه‌ی امنیت کامل را دانلود کردم ودر سیستمی که به اینترنت متصل نیست قصد نصب دارم اما پس از تعیین مکان نصب و ادامه نصب با پیغام Server unreacheble , can not install میدهد . راه حل آن چیست ؟

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » یک‌شنبه سپتامبر 17, 2017 4:38 pm

[quote="mralimaster"]با سلام و خسته نباشید . من نسخه آنتی‌ویروس پادویش نسخه‌ی امنیت کامل را دانلود کردم ودر سیستمی که به اینترنت متصل نیست قصد نصب دارم اما پس از تعیین مکان نصب و ادامه نصب با پیغام Server unreacheble , can not install میدهد . راه حل آن چیست ؟[/QUOTE]

سلام رفیق

اگر نسخه سازمانیه که باید فایل رو از پوشه کنار rgc در بیاری و نصب کنی و آخر از طریق مدیریت مجوز تحت کنسول فعالش کنی

مگه نسخه خانگی نصب نمیکنی؟

تو نسخه خانگی باید بعد از نصب بری تو مدیریت مجوز، بگی من میخوام آفلاین فعال کنم (3 تا گزینه میاد یکیش اینه که لایسنس دارم و میخوام فعال کنم) بعد دوباره 3 تا گزینه میاد که میگی میخوام غیرآنلاین(غیربرخط) یا آفلاین فعال کنم.
هیچی دیگه بقیش راحته
تو صفحه فعال سازی بدون اینترنت، سریال فعال سازیتو میزنی
درخواست و ذخیره میکنی(یه فایل میسازه)
این فایل رو میبری تو سایت امن پرداز- پشتیبانی-فعال سازی غیربرخط- فایلی که ساخته بود رو میدی اینجا، یه کلید برات برمیگردونه، اون فایل رو میری میزنی تو همین صفحه ای که بودیم(فعال سازی غیربرخط) و فعال میشه میره پی کارش
....................
فقط یادت باشه وقتی فایل برگشت رو میدی به پادویش باید حتما سریال فعال سازی که خریدی رو وارد کرده باشی
.................

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » یک‌شنبه سپتامبر 17, 2017 5:02 pm

[quote="mralimaster"]با سلام و خسته نباشید . من نسخه آنتی‌ویروس پادویش نسخه‌ی امنیت کامل را دانلود کردم ودر سیستمی که به اینترنت متصل نیست قصد نصب دارم اما پس از تعیین مکان نصب و ادامه نصب با پیغام Server unreacheble , can not install میدهد . راه حل آن چیست ؟[/QUOTE]
سلام
خطایی که می‌فرمایید مربوط به نصب سازمانی است و زمانی رخ می‌دهد که فایل rgc در کنار ضدویروس وجود دارد اما اتصال به سرور سازمانی میسر نیست.

بنابراین:
۱- اگر نصب شما سازمانی است، از ارتباط کلاینت با سرور سازمان مطمئن شوید. کلاینت باید بتواند پورت ۱۳۹۱۱ سرور آنتی ویروس را ببیند.
۲- اگر نصب شما سازمانی است ولی کلاینت امکان ارتباط با سرور ندارد می‌توانید از امکان Offline Clients در سرور استفاده کنید. در این حالت باید برنامه نصب مخصوص را توسط کنسول بسازید و نباید از rgc استفاده کنید.
۳- اگر نصب شما غیرسازمانی است سوال اینجاست که چرا فایل rgc در کنار برنامه نصب وجود داشته است؟ و باید آن را حذف کنید تا برنامه نصب تکمیل شود.

قفل شده

بازگشت به “ضدویروس پادویش”