غیرفعال بودن محافظت از اطلاعات

قفل شده
mor3
پست: 12
تاریخ عضویت: چهارشنبه ژولای 09, 2014 4:49 pm

غیرفعال بودن محافظت از اطلاعات

پست توسط mor3 » دوشنبه ژوئن 19, 2017 12:32 pm

با سلام
بنده از نسخه آزمایشی 1.5 ضدباج افزار استفاده می کنم و محافظت مستمر محصول غیرفعال است. آیا این وضعیت طبیعی است؟
فایل ضمیمه padvish.jpg دیگر موجود نیست
با تشکر
پیوست ها
padvish.jpg

mor3
پست: 12
تاریخ عضویت: چهارشنبه ژولای 09, 2014 4:49 pm

پست توسط mor3 » دوشنبه ژوئن 19, 2017 2:54 pm

بازهم سلام
سیستمم بعد چند دقیقه با صفحه آبی مواجه شد و ریست شد. بعد که سیستم بالا اومد، محافظت مستمر هم فعال شده بود.
با سپاس

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » دوشنبه ژوئن 19, 2017 4:03 pm

این نسخه ی بتا هست نه؟

تو ایمیلشون نوشتن
- از ایمیل support@amnpardaz.com جهت اعلام خطاها و پیشنهادهای خود استفاده نمایید.
فکر کنم این نسخه بتاها چون فقط برای تست هست و رفع اشکال، دوست نداشته باشن اینجا راجع بهش بحث بشه

dashtizadeh
کارشناس پشتیبانی
پست: 47
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ژانویه 06, 2015 11:20 am

پست توسط dashtizadeh » دوشنبه ژوئن 19, 2017 4:20 pm

با سلام و خسته نبا شید

لطفا جهت بررسی و رفع مورد با شماره 43912000 با بخش پشتیبانی تماس حاصل نموده تا دقیقتر بررسی گردد . با سپاس

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » دوشنبه ژوئن 19, 2017 7:30 pm

سلام
از اینکه در تست بتای ضدباجگیر شرکت کرده‌اید متشکریم.
نسخه بتا ممکن است ایراداتی داشته باشد و به همین علت قبل از انتشار نسخه عمومی و به صورت داوطلبانه بین کاربران علاقمند تست می‌شود.
من ایمیلی برای شما ارسال کردم و لطفا موارد خودتان را از همان طریق برای ما ارسال کنید.

قفل شده

بازگشت به “ضدباجگیر پادویش (Padvish AntiCrypto)”