عدم اجرای پادویش نسخه رایگان

قفل شده
shahinlong
پست: 5
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ژولای 21, 2015 5:14 pm

عدم اجرای پادویش نسخه رایگان

پست توسط shahinlong » جمعه دسامبر 09, 2016 12:07 pm

سلام
بعد از سه سال استفاده از نسخه خانگی، امروز با تعویض ویندوز و نصب مجدد آنتی ویروس پادویش با خطای زیر روبرو شدم.
اما بعد از انتظار طولانی آنتی ویروس برای بروز رسانی و کامل کردن مراحل نصب اجرا نشد.
لازم به ذکر است که حتی برای حذف پادویش همین خطا نمایش داده شده و اجازه unistall کردن از ویندوز را نمی دهد.
فایل ضمیمه Capture.PNG دیگر موجود نیست
پیوست ها
Capture.PNG

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » جمعه دسامبر 09, 2016 5:57 pm

سلام
از تماس شما جهت رفع مشکل متشکریم.

به دلیلی سرویس پادویش روی سیستم شما اجرا نیست.

۱- لطفا بررسی کنید که شماره نسخه فایل نصب شما چند است؟
الف) برای این کار روی فایل نصب کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.
ب) در برگه Details شماره نسخه را ببینید.
ج) شماره نسخه یک عدد چهار بخشی (مانند ۱.۲۲.۳۳.۴۴۴۴) است.
نسخه‌های قبل از ۱۴۸۵ (قبل از نیمه مرداد امسال) منقضی شده‌اند و دیگر کار نمی‌کنند.

۲- ویندوز شما چیست؟ xp/vista/7/8/8.1/10 و ۳۲ یا ۶۴ بیتی؟

۳- جهت حذف ضدویروس، برنامه حذف را اجرا کنید. هنگامی که پنجره «لطفا صبر کنید» نمایش داده شد، روش زیر را پیگیری کنید:
الف) برنامه Task Manager ویندوز را اجرا کنید. (با زدن Ctrl+Shift+Esc)
ب) به برگه Details بروید. (در ویندوزهای ۷ و پایین‌تر برگه Processes)
ج) برنامه APGUI.exe را پیدا کرده و آن را ببندید. (End Process)

اگر روش بالا جواب نداد بفرمایید تا روش دیگری برای حذف ضدویروس بدهم.

موفق باشید

shahinlong
پست: 5
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ژولای 21, 2015 5:14 pm

پست توسط shahinlong » پنج‌شنبه ژانویه 05, 2017 10:59 pm

سلام
روش بالا برای حذف آنتی ویروس کمکی نکرد !؟
راه حل چیست ؟؟؟
win7/64bit

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » سه‌شنبه ژانویه 10, 2017 11:48 am

سلام

مشکل شما در انجام مراحل چه بود؟ آیا پیام خطایی دریافت کردید یا مشکل دیگری داشتید؟
آیا برنامه را از طریق برگه Processes بستید؟

ضمنا شماره نسخه پادویش شما چند است که بشود بیشتر راهنمایی نمود.

اگر می‌توانید یک شماره تماس برای support@amnpardaz.com ارسال کنید که کارشناسان ما به صورت ریموت سیستم شما را بررسی کنند.

sinatour
پست: 2
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ژانویه 03, 2017 6:31 pm

پست توسط sinatour » یک‌شنبه ژانویه 29, 2017 2:20 pm

سلام
ممنون که این روش و مطرح کردید ولی جواب نداد

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » یک‌شنبه ژانویه 29, 2017 8:02 pm

[quote="sinatour"]سلام
ممنون که این روش و مطرح کردید ولی جواب نداد[/QUOTE]
سلام
این تاپیک مربوط به مشکل دوست دیگری است.
لطفا اگر مشکلی دارید برای مشکل خود تاپیک جدید بسازید و سوالات مطرح شده را دقیق پاسخ دهید:

۱- مشکل شما در انجام مراحل چه بود؟ آیا پیام خطایی دریافت کردید یا مشکل دیگری داشتید؟
۲- آیا برنامه را از طریق برگه Processes بستید؟
۳- شماره نسخه پادویش شما چیست؟
۴- سیستم عامل شما چیست؟

قفل شده

بازگشت به “پادویش نسخه خانگی رایگان”