با سلام
منم نسخه نسخه تریالشو رو ویندوز 8.1 نصب کردم بشدت هاردمو درگیر میکرد. همش روی 100درصد بود.
رو ویندوز 8.1 نصب کردم بشدت هاردمو درگیر میکرد
[quote="hkma"]با سلام
منم نسخه نسخه تریالشو رو ویندوز 8.1 نصب کردم بشدت هاردمو درگیر میکرد. همش روی 100درصد بود.[/QUOTE]
البته من عضو پشتیبانی نیستم. شاید خودشان بیایند و در این مورد صحبت کنند.
نسخه endpoint را روی 8.1 نریزید. هنوز برای آن بهینه نشده است تا جایی که من خبر دارم.(دارند رویش کار میکنند برای نسخه بعدی، آنطور که قبلا شنیدم)
روی 7 به خوبی کار میکند.
نسخه رایگان را روی 8.1 تست کرده ام. مشکلی ندارد.
نسخه رایگان نباید روی 8.1 مشکلی داشته باشد. اگر با نسخه رایگان هم روی8.1 مشکلی مشابه این که میگویید دارید ، داستان احتمالا مربوط به چیز دیگری است.
منم نسخه نسخه تریالشو رو ویندوز 8.1 نصب کردم بشدت هاردمو درگیر میکرد. همش روی 100درصد بود.[/QUOTE]
البته من عضو پشتیبانی نیستم. شاید خودشان بیایند و در این مورد صحبت کنند.
نسخه endpoint را روی 8.1 نریزید. هنوز برای آن بهینه نشده است تا جایی که من خبر دارم.(دارند رویش کار میکنند برای نسخه بعدی، آنطور که قبلا شنیدم)
روی 7 به خوبی کار میکند.
نسخه رایگان را روی 8.1 تست کرده ام. مشکلی ندارد.
نسخه رایگان نباید روی 8.1 مشکلی داشته باشد. اگر با نسخه رایگان هم روی8.1 مشکلی مشابه این که میگویید دارید ، داستان احتمالا مربوط به چیز دیگری است.
سلام
مسالهای که میفرمایید طبیعی نیست و باید دلیل آن را پیدا کرد.
لطفا برای پیدا کردن علت اصلی سوالات زیر را پاسخ دهید:
۱- برنامه Task Manager را اجرا کنید. (با زدن Ctrl+Shift+Esc) به برگه Performance بروید و گزینه Disk را انتخاب کنید. تصویری از این صفحه برای ما ارسال کنید. (نحوه ارسال تصویر)
۲- در همین Task Manager تصویری از صفحه Processes نیز ارسال نمایید.
۳- تست کنید: آیا اگر نگهبان رایانه را خاموش کنید مشکل باز هم وجود دارد یا خیر؟ اگر تصویر Task Manager از این وضعیت نیز ارسال کنید کمک خوبی میکند.
۴- در پنجره اصلی ضدویروس به برگه نگهبان مراجعه کنید:
الف) به نمودار دقت کنید. آیا تعداد پویش در ثانیه بالا است؟
ب) آیا نام فایل (یا فایلهای) مشخصی مرتبا در بخش آخرین فایل پویش شده نشان داده میشود؟
ج) تصویری از این صفحه برای ما ارسال کنید.
مسالهای که میفرمایید طبیعی نیست و باید دلیل آن را پیدا کرد.
لطفا برای پیدا کردن علت اصلی سوالات زیر را پاسخ دهید:
۱- برنامه Task Manager را اجرا کنید. (با زدن Ctrl+Shift+Esc) به برگه Performance بروید و گزینه Disk را انتخاب کنید. تصویری از این صفحه برای ما ارسال کنید. (نحوه ارسال تصویر)
۲- در همین Task Manager تصویری از صفحه Processes نیز ارسال نمایید.
۳- تست کنید: آیا اگر نگهبان رایانه را خاموش کنید مشکل باز هم وجود دارد یا خیر؟ اگر تصویر Task Manager از این وضعیت نیز ارسال کنید کمک خوبی میکند.
۴- در پنجره اصلی ضدویروس به برگه نگهبان مراجعه کنید:
الف) به نمودار دقت کنید. آیا تعداد پویش در ثانیه بالا است؟
ب) آیا نام فایل (یا فایلهای) مشخصی مرتبا در بخش آخرین فایل پویش شده نشان داده میشود؟
ج) تصویری از این صفحه برای ما ارسال کنید.