یک مشکل دیگر در پادویش

قفل شده
نمایه کاربر
akbar
پست: 308
تاریخ عضویت: چهارشنبه اکتبر 30, 2013 3:32 pm

یک مشکل دیگر در پادویش

پست توسط akbar » جمعه فوریه 06, 2015 7:56 am

سلام به همه
من نسخه یکساله آنتی ویروس پادویش امنیت پیشرفته رو حدود دو هفته پیش خریداری کردم و به دلیل خراب شدن هارد سیستمم یک هفته نتونستم از پادویش استفاده کنم و قبلا نیز یک نسخه back up از سیستمم گرفته بودم که تو اون پادویش آپدیت میباشد با شماره سریال یکساله و بعد از تحویل گرفتن هارد و تعمیر آن سیستم را recovery کردم وقتی که پادویش را باز کردم نوشته بود که شما مجوز استفاده ندارید،لطفا مجوز خود را فعال کنید!!
وقتی که مجوز یکساله خود که موقع فروش ویژه پادویش خریداری کرده بودم با کمال تعجب نوشت تعداد فعالسازی های مجوز به اتمام رسیده است!!
و بعد از تماس با آقای نفیسی مدیر سایت ایشون مجوز را باطل کردند تا مجوز خودم کار کرد.
به نظرم باید فکری به حال این قضیه بکنند،اصلا شاید سیستم کسی دچار مشکل سخت افزاری شد یا به دلایلی ناچار به تعویض ویندوز شد،حتما باید مکاتبه کند تا مجوزش فعال شود؟

دو بار هم این قضیه در نسخه 45 روزه یا همون trial امنیت پیشرفته برام افتاده بود لطفا این موضوع رو حل کنید.

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » جمعه فوریه 06, 2015 11:00 am

سلام
از ناراحتی ایجاد شده برای شما متاسفم.

می‌دانید که طبیعتا هر چه کاربران نیاز به مکاتبه یا تماس بیشتر با پشتیبانی داشته باشند برای ما هزینه دارد و از این جهت ما نیز علاقمند به رفع سیستماتیک اینگونه مشکلات هستیم.

شاید بد نباشد چند نکته را در این زمینه تشریح کنم:
پادویش با تغییر ویندوز مشکلی ندارد و اگر ویندوز خود را پاک کنید و مجددا نصب کنید، فعال‌سازی به سادگی انجام خواهد شد. البته تازگی متوجه شدیم که در تغییر نسخه ویندوز (مثلا بین ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی) گاهی شناسه سیستم تغییر می‌کند و مجوز دیگر فعال نمی‌شود، که در حال بررسی برای رفع آن در نسخه بعدی هستیم.
از یک طرف بالاخره مجوز باید به قسمتی از سیستم وابسته باشد تا اجازه سواستفاده را به کرکرها ندهد. از طرف دیگر، راستش خراب شدن هارد یک اتفاق عادی نیست و بسیار نادر است. از این دو جهت است که شناسه هارد برای استفاده در مجوز انتخاب شده که دردسر کمتری را برای کاربران ایجاد می‌کند و از طرف دیگر قابلیت اعتماد بیشتری نیز دارد.

کار دیگری که می‌شود به آن فکر کرد این است که در سایت امکان غیرفعال کردن سریال قرار داده شود تا خود کاربران، بدون نیاز به مکاتبه بتوانند این کار را انجام دهند.

نمایه کاربر
akbar
پست: 308
تاریخ عضویت: چهارشنبه اکتبر 30, 2013 3:32 pm

پست توسط akbar » شنبه فوریه 07, 2015 9:13 am

این هم راهکار خوبیست لطفا زودتر این مسئله رو حل کنید،ممنون از پاسختون.
سوال دیگه ای هم که داشتم اینه که اگر موقعی ویندوز به دلایل نرم افزاری خراب شود و از نرم افزار های ریکاوری مثل acronis true image استفاده کنیم و ویندوز را ریکاوری کنیم باز هم این مشکل پیش می آید یا نه؟

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » دوشنبه فوریه 09, 2015 8:40 am

سلام
چشم. :)
در تست‌هایی که ما داشتیم اگر هارد تغییر نکند، برگرداندن ایمیج با ابزار Acronis باعث پریدن مجوز استفاده نمی‌شود.

قفل شده

بازگشت به “ضدویروس پادویش”