باسلام
من از دی ماه سال گذشته نسخه رایگان و خانگی پادویش را داشتم که به راحتی به روز رسانی می شد حتی اگر چند روز رایانه را روشن نمی کردم بعد از روشن کردن وقتی پیغام به روز رسانی داده می شد با کلیک بر روی گزینه رفع به راحتی مشکل حل می شد . چند روز پیش فردی با رایانه من کار کرد و گویا چیزی را نصب و ریمو کرد و اکنون که می خواهم به روز رسانی کنم انجام نمی شود . اکنون دو سئوال دارم
1- مشکل فوق چگونه حل می شود ؟ 2- اگر خواستم ویندوز را دوباره نصب کنم بعد از نصب پادویش چه باید بکنم که مجوز من اعتبار داشته باشد و یا اعتبارش تمدید گردد متشکرم
از کار افتادن به روز رسانی
سلام
برای رفع مشکل لطفا اندکی دقیقتر بفرمایید که مقصود شما از مشکل بروزرسانی چیست؟ آیا خطایی رخ میدهد؟ همچنین بد نیست تصویری از صفحه بروزرسانی و احیانا خطاها ارسال کنید. (نحوه ارسال تصویر)
در مورد نصب مجدد ویندوز، در نسخه خانگی نیازی به نگرانی نیست؛ چرا که این نسخه رایگان بوده و به سادگی پس از نصب قابل فعال کردن است.
برای رفع مشکل لطفا اندکی دقیقتر بفرمایید که مقصود شما از مشکل بروزرسانی چیست؟ آیا خطایی رخ میدهد؟ همچنین بد نیست تصویری از صفحه بروزرسانی و احیانا خطاها ارسال کنید. (نحوه ارسال تصویر)
در مورد نصب مجدد ویندوز، در نسخه خانگی نیازی به نگرانی نیست؛ چرا که این نسخه رایگان بوده و به سادگی پس از نصب قابل فعال کردن است.
با سلام و تشکر
در عکسی که ضمیمه است و تصویر صفحه ی اول پادویش می باشد قبلا اگر پیامی مبنی بر نیاز به رفبر روی دگمه رفع کلیک می کردم به روز رسانی به سرعت آغاز می شد و قابل رویت بود ولی اکنون اگر بر روی گزینه رفع کلیک کنم اصلا اتفاقی نمی افتد ، حتی بر روی کره سمت راست هم که گویا برای دستور به روز رسانی است کلیک کنم اتفاقی رخ نمی دهد و به روز رسانی انجام نمی گیرد [ATTACH=CONFIG]176[/ATTACH]
در عکسی که ضمیمه است و تصویر صفحه ی اول پادویش می باشد قبلا اگر پیامی مبنی بر نیاز به رفبر روی دگمه رفع کلیک می کردم به روز رسانی به سرعت آغاز می شد و قابل رویت بود ولی اکنون اگر بر روی گزینه رفع کلیک کنم اصلا اتفاقی نمی افتد ، حتی بر روی کره سمت راست هم که گویا برای دستور به روز رسانی است کلیک کنم اتفاقی رخ نمی دهد و به روز رسانی انجام نمی گیرد [ATTACH=CONFIG]176[/ATTACH]
سلام
متاسفانه تصویری که پیوست کردید نشان داده نمیشود.
۱- آیا آیکون پادویش را در کنار ساعت میبینید؟
۲- آیا به ویندوز شما به طور همزمان چند کاربر لاگین میکنند؟ (مثلا با امکان Switch User)
۳- آیا معمولا رایانه خود را خاموش میکنید؟ یا همواره روشن است؟ یا از امکانهای Stand By یا Hibernate ویندوز استفاده میکنید؟
اگر هیچ پیغامی نمیبینید احتمالا به خاطر نبودن آیکون پادویش در کنار صفحه است. برای آوردن این آیکون مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- از پوشه پادویش (معمولا C:\Program Files\Padvish Antivirus) برنامه APAlert.exe را اجرا کنید.
۲- در صورتیکه این برنامه اجرا شد، مجددا بروزرسانی را امتحان بفرمایید.
۳- در صورتیکه این برنامه اجرا نشد و آیکون کنار ساعت ظاهر نگردید، احتمالا کاربر دیگری در سیستم لاگین است. مراحل زیر را ادامه دهید.
۴- با زدن کلیدهای Ctrl+Shift+Esc برنامه Task Manager ویندوز را اجرا کنید.
۵- به برگه Processes بروید و گزینه Show All Processes را فعال کنید.
۶- لیست برنامهها را به ترتیب نام مرتب کرده و برنامه APAlert.exe را در صورت وجود پیدا کرده و End Process کنید.
۷- اکنون میتوانید برنامه را مطابق مرحله یک و دو اجرا کنید.
در صورت وجود مشکل بفرمایید تا بیشتر بررسی کنیم.
متاسفانه تصویری که پیوست کردید نشان داده نمیشود.
۱- آیا آیکون پادویش را در کنار ساعت میبینید؟
۲- آیا به ویندوز شما به طور همزمان چند کاربر لاگین میکنند؟ (مثلا با امکان Switch User)
۳- آیا معمولا رایانه خود را خاموش میکنید؟ یا همواره روشن است؟ یا از امکانهای Stand By یا Hibernate ویندوز استفاده میکنید؟
اگر هیچ پیغامی نمیبینید احتمالا به خاطر نبودن آیکون پادویش در کنار صفحه است. برای آوردن این آیکون مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- از پوشه پادویش (معمولا C:\Program Files\Padvish Antivirus) برنامه APAlert.exe را اجرا کنید.
۲- در صورتیکه این برنامه اجرا شد، مجددا بروزرسانی را امتحان بفرمایید.
۳- در صورتیکه این برنامه اجرا نشد و آیکون کنار ساعت ظاهر نگردید، احتمالا کاربر دیگری در سیستم لاگین است. مراحل زیر را ادامه دهید.
۴- با زدن کلیدهای Ctrl+Shift+Esc برنامه Task Manager ویندوز را اجرا کنید.
۵- به برگه Processes بروید و گزینه Show All Processes را فعال کنید.
۶- لیست برنامهها را به ترتیب نام مرتب کرده و برنامه APAlert.exe را در صورت وجود پیدا کرده و End Process کنید.
۷- اکنون میتوانید برنامه را مطابق مرحله یک و دو اجرا کنید.
در صورت وجود مشکل بفرمایید تا بیشتر بررسی کنیم.