با سلام
چند وقته پادویش بروزرسانی نمی شود. و علامت آچار را کلیک می کنم و گزینه رفع رو هم می زنم ولی اتفاقی نمی افتد؟ همچنین علامت پادویش در گوشه پایین کنار ساعت دیده نمی شود. باتشکر
رفع مشکل بروز رسانی
- mohammadktabriz
- پست: 740
- تاریخ عضویت: جمعه سپتامبر 06, 2013 2:04 pm
[quote="بابک خرمدین"]جواب من و آقا رضا را شش روزه که ندادید تو این لینک و این لینک لا اقل جواب اینو بدید[/QUOTE]
با سلام و عرض شرمندگی بابت تاخیر در پاسخ دهی.
پاسخ شما و آقا رضا داده شده است.
با تشکر
--- ویرایش شده ---
[quote="m13630419"]با سلام
چند وقته پادویش بروزرسانی نمی شود. و علامت آچار را کلیک می کنم و گزینه رفع رو هم می زنم ولی اتفاقی نمی افتد؟ همچنین علامت پادویش در گوشه پایین کنار ساعت دیده نمی شود. باتشکر[/QUOTE]
با سلام،
۱- لطفا خطایی که پادویش پس از کلیک برروی گزینه بهروزرسانی و یا گزینه رفع در قسمت آچار به شما نمایش میدهد را بفرمایید تا بیشتر بررسی کنیم.
۲- لطفا نوع سیستم عامل و نسخه نرم افزار پادویش را بفرمایید تا بیشتر در مورد آیکون پادویش در Tray بررسی کنیم.
با تشکر
با سلام و عرض شرمندگی بابت تاخیر در پاسخ دهی.
پاسخ شما و آقا رضا داده شده است.
با تشکر
--- ویرایش شده ---
[quote="m13630419"]با سلام
چند وقته پادویش بروزرسانی نمی شود. و علامت آچار را کلیک می کنم و گزینه رفع رو هم می زنم ولی اتفاقی نمی افتد؟ همچنین علامت پادویش در گوشه پایین کنار ساعت دیده نمی شود. باتشکر[/QUOTE]
با سلام،
۱- لطفا خطایی که پادویش پس از کلیک برروی گزینه بهروزرسانی و یا گزینه رفع در قسمت آچار به شما نمایش میدهد را بفرمایید تا بیشتر بررسی کنیم.
۲- لطفا نوع سیستم عامل و نسخه نرم افزار پادویش را بفرمایید تا بیشتر در مورد آیکون پادویش در Tray بررسی کنیم.
با تشکر
سلام
از اینکه به علت عدم هماهنگیهای پیش آمده پاسخ پرسش شما به تاخیر افتاده است عذرخواهی میکنم.
۱- لطفا تصویری از صفحه اصلی ضدویروس ارسال کنید. (نحوه ارسال تصویر)
۲- پیغامی که در پنجره رفع ایراد ظاهر میشود چیست؟ (بد نیست تصویری از آن را نیز ارسال کنید)
۳- آیا چند کاربر به صورت همزمان از ویندوز شما استفاده میکنند؟ (یعنی مثلا شما و فرد دیگری به آن لاگین میکنید؟)
۴- معمولا کامپیوتر خود را خاموش میکنید یا همواره روشن است یا از امکان Hibernate ویندوز استفاده میکنید؟
۵- تست کنید: با رفتن به پوشه نصب ضدویروس (C:\Program Files\Padvish Antivirus) برنامه APAlert.exe را اجرا کنید و ببینید آیکون کنار ساعت باز میگردد یا خیر. پس از این کار؛ یکبار دیگر نیز بروزرسانی را امتحان کنید. (برخی پیامهای ضدویروس از طریق این آیکون نمایش داده میشوند و در صورت عدم اجرای آن شما آنها را مشاهده نمیکنید)
موفق باشید
از اینکه به علت عدم هماهنگیهای پیش آمده پاسخ پرسش شما به تاخیر افتاده است عذرخواهی میکنم.
۱- لطفا تصویری از صفحه اصلی ضدویروس ارسال کنید. (نحوه ارسال تصویر)
۲- پیغامی که در پنجره رفع ایراد ظاهر میشود چیست؟ (بد نیست تصویری از آن را نیز ارسال کنید)
۳- آیا چند کاربر به صورت همزمان از ویندوز شما استفاده میکنند؟ (یعنی مثلا شما و فرد دیگری به آن لاگین میکنید؟)
۴- معمولا کامپیوتر خود را خاموش میکنید یا همواره روشن است یا از امکان Hibernate ویندوز استفاده میکنید؟
۵- تست کنید: با رفتن به پوشه نصب ضدویروس (C:\Program Files\Padvish Antivirus) برنامه APAlert.exe را اجرا کنید و ببینید آیکون کنار ساعت باز میگردد یا خیر. پس از این کار؛ یکبار دیگر نیز بروزرسانی را امتحان کنید. (برخی پیامهای ضدویروس از طریق این آیکون نمایش داده میشوند و در صورت عدم اجرای آن شما آنها را مشاهده نمیکنید)
موفق باشید