سلام و خسته نباشید
بنده از نسخه سازمانی انتی ویروس استفاده میکنم
جدیدا با مشکل فعالسازی موجه شدم
به این صورت که مجموعا 37 کلاینت من با دو لایسنس یکی 25 و یکی 15 تایی توسط کنسول مدیریتی فعال شده بودند
ولی الان بدون تغییر و تحول خاصی در سیستم سرور اون دو لایسنس رو در بخش لایسنس منیجر کنسول مدیریتی به صورت Active(Lost) نمایش میده و در زیر اونها یه لایسنس ایجاد شده که جلوش دایره قرمز داره و تعداد سیستم های رو 0/37 نوشته
متاسفانه امکان ارسال اسکرین شات رو در حال حاضر ندارم
در ضمن از بخش recheck لایسنس هم سعی کردن فایل لارم برای ریچک آفلاین رو بگیرم که خطای ساخت فایل میده
خیلی ممنون میشم از کمک و راهنماییتون
مشکل مربوط به لایسنس های تحت شبکه
Re: مشکل مربوط به لایسنس های تحت شبکه
سلامoniboy نوشته شده: ↑پنجشنبه ژانویه 27, 2022 2:29 pm سلام و خسته نباشید
بنده از نسخه سازمانی انتی ویروس استفاده میکنم
جدیدا با مشکل فعالسازی موجه شدم
به این صورت که مجموعا 37 کلاینت من با دو لایسنس یکی 25 و یکی 15 تایی توسط کنسول مدیریتی فعال شده بودند
ولی الان بدون تغییر و تحول خاصی در سیستم سرور اون دو لایسنس رو در بخش لایسنس منیجر کنسول مدیریتی به صورت Active(Lost) نمایش میده و در زیر اونها یه لایسنس ایجاد شده که جلوش دایره قرمز داره و تعداد سیستم های رو 0/37 نوشته
متاسفانه امکان ارسال اسکرین شات رو در حال حاضر ندارم
در ضمن از بخش recheck لایسنس هم سعی کردن فایل لارم برای ریچک آفلاین رو بگیرم که خطای ساخت فایل میده
خیلی ممنون میشم از کمک و راهنماییتون
لطف بفرمایید بررسی نمایید که آیا سخت افزار سیستم تغییری داشته؟
آیا دیتابیس را بازگردانی یا سرور را جابجا نمودید؟
در صورت حل نشدن مشکل لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 43912000
Re: مشکل مربوط به لایسنس های تحت شبکه
سلام
کلمه (Lost) به این معنا است که لایسنس سرور پریده است که در اثر جابجا کردن سرور (مثلا دیتابیس را روی سرور جدیدی راهاندازی کردهاید) رخ میدهد.
در این حالت کنسول میداند که قبلا یک لایسنس داشته و وضعیت آن چه بوده (مثلا چقدر به Slaveها اختصاص داده شده بوده) اما اکنون نمیتواند فعال بودن لایسنس را چک کند.
برای رفع مشکل، به جای گزینه Recheck باید از گزینه Add استفاده کنید و لایسنسها را مجدد به سیستم اضافه کنید.
بدیهی است اگر سرور را عوض کرده باشید (مشخصات سختافزاری تغییر کرده باشد)، فبل از فعال کردن لازم است سریال آزاد شود که برای آن باید با پشتیبانی تماس بگیرید.
کلمه (Lost) به این معنا است که لایسنس سرور پریده است که در اثر جابجا کردن سرور (مثلا دیتابیس را روی سرور جدیدی راهاندازی کردهاید) رخ میدهد.
در این حالت کنسول میداند که قبلا یک لایسنس داشته و وضعیت آن چه بوده (مثلا چقدر به Slaveها اختصاص داده شده بوده) اما اکنون نمیتواند فعال بودن لایسنس را چک کند.
برای رفع مشکل، به جای گزینه Recheck باید از گزینه Add استفاده کنید و لایسنسها را مجدد به سیستم اضافه کنید.
بدیهی است اگر سرور را عوض کرده باشید (مشخصات سختافزاری تغییر کرده باشد)، فبل از فعال کردن لازم است سریال آزاد شود که برای آن باید با پشتیبانی تماس بگیرید.