عدم سازگاری کامل نرم افزار با windows security و نیاز به تغییر رابط کاربری

قفل شده
aghazahiri
پست: 2
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 24, 2022 4:15 pm

عدم سازگاری کامل نرم افزار با windows security و نیاز به تغییر رابط کاربری

پست توسط aghazahiri » چهارشنبه آگوست 24, 2022 4:23 pm

با عرض سلام
نکته اول: در قسمت windows security وضعیت آنتی ویروس نامعلوم زده می‌شود. تیک سبز رنگ آنتی ویروس و فایروال در این محیط موجود نیست. همچنین امکان باز کردن آنتی ویروس از لینک موجود در این محیط وجود ندارد. گاها آنتی ویروس بعد از بوت ویندوز توسط windows security شناسایی نمی شود (این باعث می شود که windows defender به صورت خودکار فعال شود) و مجبورم تا محافظت مستمر پادویش را غیرفعال و سپس دوباره فعال کنم تا سیستم پادویش را شناسایی کند.
نکته دوم: رابط کاربری این آنتی ویروس در چند سالی که با آن کار می کنم، تغییری نداشته است. این در حالی است که رابط کاربری حس خوبی به کاربر القا نمی کند.

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

Re: عدم سازگاری کامل نرم افزار با windows security و نیاز به تغییر رابط کاربری

پست توسط saman » شنبه آگوست 27, 2022 4:43 pm

aghazahiri نوشته شده: چهارشنبه آگوست 24, 2022 4:32 pm چون امکان ویرایش وجود نداشت، با عرض پوزش یک بار دیگر متن ویرایش شده را ارسال می کنم:
نکته اول: در قسمت windows security وضعیت آنتی ویروس نامعلوم زده می‌شود. تیک سبز رنگ آنتی ویروس و فایروال در این محیط موجود نیست. همچنین امکان باز کردن آنتی ویروس از لینک موجود در این محیط وجود ندارد. گاها آنتی ویروس بعد از بوت ویندوز توسط windows security شناسایی نمی شود (این باعث می شود که windows defender به صورت خودکار فعال شود) و مجبورم تا محافظت مستمر پادویش را غیرفعال و سپس دوباره فعال کنم تا سیستم پادویش را شناسایی کند.
نکته دوم: رابط کاربری این آنتی ویروس در چند سالی که با آن کار می کنم، تغییری نداشته است. این در حالی است که رابط کاربری حس خوبی به کاربر القا نمی کند.
سلام
اگر ممکن هست ورژن پادویشی که نصب کرده اید بفرمایید + نسخه ی ویندوزی که استفاده میکنید تا بتوان موضوع را بررسی کرد.
تشکر

aghazahiri
پست: 2
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 24, 2022 4:15 pm

Re: عدم سازگاری کامل نرم افزار با windows security و نیاز به تغییر رابط کاربری

پست توسط aghazahiri » یک‌شنبه آگوست 28, 2022 7:42 pm

نسخه پادویش:
2/11/153/9728
نسخه ویندوز:
windows 10 build 19044.1889

البته من این مشکل را ورژن های قبلی ویندوز و پادویش هم حس کرده ام. چند سال است که در دو سیستم مجزا این مشکلات را دارم.

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

Re: عدم سازگاری کامل نرم افزار با windows security و نیاز به تغییر رابط کاربری

پست توسط saman » دوشنبه آگوست 29, 2022 3:39 pm

aghazahiri نوشته شده: یک‌شنبه آگوست 28, 2022 7:42 pm نسخه پادویش:
2/11/153/9728
نسخه ویندوز:
windows 10 build 19044.1889

البته من این مشکل را ورژن های قبلی ویندوز و پادویش هم حس کرده ام. چند سال است که در دو سیستم مجزا این مشکلات را دارم.
سلام.
لطفا در صورت امکان برای بررسی موضوع با شماره ی پشتیبانی 43912000 تماس حاصل فرمایید.

قفل شده

بازگشت به “گزارش اشکالات”