صفحه 1 از 1
مشکل در اسکن کلاینت ها از طریق کنسول
ارسال شده: دوشنبه ژولای 21, 2014 10:28 am
توسط chegini
به هنگام انجام perform scan از طریق کنسول برای کلاینت ها پروسه apscanner.exe در لیست پروسس های کلاینت در task manager مشاهده میشود ولی در عمل هیچ چیزی بصورت گرافیکی مشاهده نمی شود همانند اینکه بصورت دستی روی EPS عمل اسکن را انجام بدیم و در ضمن هیچ گونه گزارشی نیز مشاهده نمی شود چه در EPs و چه در کنسول
ارسال شده: دوشنبه ژولای 21, 2014 11:36 am
توسط Naficy
سلام
هنگام انجام Perform Scan از طریق کنسول پنجرهای به کاربر نشان داده نمیشود و اسکن در پشت صحنه انجام میشود.
اما نتیجه پویش پس از اتمام آن در بخشهای مختلف نمایش داده میشود:
۱- در EPS در بخش گزارش/پویش
۲- در کنسول در نتیجه Task ساخته شده برای پویش
برای رویت آن در درخت سمت چپ زیر گزینه Tasks گزینه Reports را انتخاب کنید. در بخش سمت راست Task مربوطه را باز کرده و روی گزارش مورد نظر دوبار کلیک کنید.
۳- در کنسول در بخش Logs and Reports، برگه Scan
در صورتیکه پویش در سمت کلاینت تمام شده (APScanner.exe از لیست پردازههای در حال اجرا خارج شده) ولی گزارشی در EPS یا کنسول مشاهده نمیکنید، بفرمایید تا دقیقتر مشکل را بررسی کنیم.