سلام من چند سالی است که از بخش Event Manager استفاده میکنم و برخی گزارشات را از طریق این بخش به ایمیل ارسال مینم.ولی چند ماهی هست که این بخش دچار اختلال شده .و گزارشات تکراری 3 متهه قبل را مدام ارسال میکنه.نمونه ان در زیر آوردم.مدام یک گزارش تکراری را چند بار میده و متوقف میشه.وقتی سروسی امن پردااز ریست میشه ، دوباره این گزارشات ارسال میشه
این خط که تاریخ گزارش است Report generated at the client: 2025-02-16 03:28:28 این ایمیل با این تاریخ و ساعت تکرار میشه
نسخه کنسول من 1.23.491.8905
نسخه کلاینت PadvishCORP_SE v2.16.772.14227
ابته قبلا لایسنس Ultimate داشتیم که در بهمن ماه CORP شد
Malicious file detected on client test (???)
Client Information:
Client: test
Group: Padvish
IP: ???
Malware Information:
File Attributes: Archive
Scan Type: Real time protection (On Read)
Malware Name: Keygen.Win32.Agent.a-1302661
Action: Delete
File Size: 142990
Additional Information:
Report generated at the client: 2025-02-16 03:28:28
Report received at the server: 2025-02-16 03:28:48
HDD Serial: Samsung SSD 870 EVO 1TB
Mac Address: ???
مشکل در بخش Event Manager
Re: مشکل در بخش Event Manager
با سلام و احترام
با توجه به مشکل مطرح شده مشخص نیست یک لاگ مشخص دائما در حال تکرار است یا تمامی لاگ ها؟ ممکن است یک بدافزار مشابه لاگی که اعلام کرده اید دائما در حال تکرار باشد و بنابراین برای ایمیل شما آن لاگ ارسال میشود و یا ممکن است که Main کنسول نیاز به تعمیر داشته باشد و ...
لطفا در صورت تمایل با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید: 43912000 داخلی 1 و یا شماره خود را در بخش پیغام خصوصی بزارید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
با تشکر از پیام شما.
با توجه به مشکل مطرح شده مشخص نیست یک لاگ مشخص دائما در حال تکرار است یا تمامی لاگ ها؟ ممکن است یک بدافزار مشابه لاگی که اعلام کرده اید دائما در حال تکرار باشد و بنابراین برای ایمیل شما آن لاگ ارسال میشود و یا ممکن است که Main کنسول نیاز به تعمیر داشته باشد و ...
لطفا در صورت تمایل با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید: 43912000 داخلی 1 و یا شماره خود را در بخش پیغام خصوصی بزارید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
با تشکر از پیام شما.
Re: مشکل در بخش Event Manager
سلا
مثلا لاگ Padvish Management Console logins که هر وقت وارد کنسول پادویش میشویم، ایجاد میشو د و ایمیل میگردد.حال اگر سرور پادویش ریستارت شود یا سرویس آن را ریستارت کنیم، هر چه لاگ از این نوع است و از ماه 2 میلادی ایجاد شده است، ارسال میگردد.مثلا اگر هر روز وارد کنسول پادویش شده باشیم و یک لاگ ایجاد شده باشد ، لاگ های آن که بیش از 100 عدد میباشد ارسال میگردد.تاریخ ایجاد این لاگها تقریبا از 19/2/2025 است.
مثلا لاگ Padvish Management Console logins که هر وقت وارد کنسول پادویش میشویم، ایجاد میشو د و ایمیل میگردد.حال اگر سرور پادویش ریستارت شود یا سرویس آن را ریستارت کنیم، هر چه لاگ از این نوع است و از ماه 2 میلادی ایجاد شده است، ارسال میگردد.مثلا اگر هر روز وارد کنسول پادویش شده باشیم و یک لاگ ایجاد شده باشد ، لاگ های آن که بیش از 100 عدد میباشد ارسال میگردد.تاریخ ایجاد این لاگها تقریبا از 19/2/2025 است.
Re: مشکل در بخش Event Manager
در ضمن من با برخی دیگر از همکاران نیز تست کردم،آنها هم همین مورد را دارند
Re: مشکل در بخش Event Manager
با سلام و احترام
همکاران پشتیبانی در حال پیگیری بصورت تلفنی هستند.
با تشکر از صبر و شکیبایی شما
همکاران پشتیبانی در حال پیگیری بصورت تلفنی هستند.
با تشکر از صبر و شکیبایی شما