سلام
بعضی وقتها طبق شکل زیر ، سرویس پادویش هر 2-3 دقیقه روی برخی کلاینتها فعال و غیر فعال میشه.وپیام منقضی شدن لایسنس داره، انگار ارتباط با سرور پادویش قطعه میشه.برای همه کلاینتها نیست.رندم اتفاق میافته
در ضمن هنگام ظها از ساعت حدود 12-13، هم اگر بخواهیم یک پادویش را روی کلاینت نصب کنیم، تا 7.5 درصد که میره مکث میکنه و میگه ارتباط با سرور برقرار نیست.تنها راه اینکه سرویس پادویش در سرور را ریستارت کنیم تا امکان نصب بده
فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش
Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش
جایی برای پیوست پیدا نکردم
Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش
سلام. معمولا با حذف و نصب مجدد آنتی ویروس و یا ارتقا نسخه، مشکل برطرف میگردد. البته نسخه آنتی ویروس ذکر نشده است و میبایست از آخرین نسخه موجود بر روی سایت به نشانی https://padvish.com/fa-ir/support/downloads استفاده کنید.
در صورت تمایل با پشتیبانی شرکت به شماره 02143912000 داخلی 1 تماس گرفته و یا شماره خود را بگذارید تا با شما تماس بگیریم.
پشتیبانی شرکت بصورت 7*24 آماده پاسخگویی میباشد.
در صورت تمایل با پشتیبانی شرکت به شماره 02143912000 داخلی 1 تماس گرفته و یا شماره خود را بگذارید تا با شما تماس بگیریم.
پشتیبانی شرکت بصورت 7*24 آماده پاسخگویی میباشد.
Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش
سلام.
2/16/585/12۱64 ورژن برنامه است
نتونستم تصویر را \یوست کنم
۱و دو تا سیسم که نیست.رندم روی همه سیستم های شبکه و سرورها اینطور میشه.
2/16/585/12۱64 ورژن برنامه است
نتونستم تصویر را \یوست کنم
۱و دو تا سیسم که نیست.رندم روی همه سیستم های شبکه و سرورها اینطور میشه.
Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش
با سلام و احترام
لطفا با پشتیبانی شرکت به شماره 02143912000 داخلی 1 تماس گرفته و یا شماره خود را بگذارید تا با شما تماس بگیریم.
سپاس
لطفا با پشتیبانی شرکت به شماره 02143912000 داخلی 1 تماس گرفته و یا شماره خود را بگذارید تا با شما تماس بگیریم.
سپاس
Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش
با سلام.
همانطور که از بخش تالار مشخص است، این تالار سازمانی است.هنگامی که با شماره شرکت تماس گرفته شود، میگویند که از طریق رابط سازمانی خود اقدام گردد.وقتی به رایط سازمانی از طریق تیکت گذاری اقدام میگردد، بعد از چندی، جواب داده میشود که مشکل به شرکت پادویش ارجاع گردید و تیکت بسته میشود.چند مشکلی که من مطرح کردم و هنوز خبری نشده(مثل عدم بروزرسانی با فایل signature در مسیر اشتراکی ) یعنی از این جا رانده و از آنجا مانده.همانطور که قبل گفتم از این فروم باید برای ارتباط مستقیم با شرکت و داشتن بانک پاسخگویی استفاده شود.شاید به همین دلیل است که مشتری غیر از من در این فروم ها سوالی مطرح نمیکند.چون پاسخگویی آن ضعیف است.شاید هم مشتری های سازمانی آن کم شده است
همانطور که از بخش تالار مشخص است، این تالار سازمانی است.هنگامی که با شماره شرکت تماس گرفته شود، میگویند که از طریق رابط سازمانی خود اقدام گردد.وقتی به رایط سازمانی از طریق تیکت گذاری اقدام میگردد، بعد از چندی، جواب داده میشود که مشکل به شرکت پادویش ارجاع گردید و تیکت بسته میشود.چند مشکلی که من مطرح کردم و هنوز خبری نشده(مثل عدم بروزرسانی با فایل signature در مسیر اشتراکی ) یعنی از این جا رانده و از آنجا مانده.همانطور که قبل گفتم از این فروم باید برای ارتباط مستقیم با شرکت و داشتن بانک پاسخگویی استفاده شود.شاید به همین دلیل است که مشتری غیر از من در این فروم ها سوالی مطرح نمیکند.چون پاسخگویی آن ضعیف است.شاید هم مشتری های سازمانی آن کم شده است
Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش
سلام و روز بخیر
با توجه به فرمایش حضرتعالی نسخه فعلی آنتی ویروس پادویش در شبکه شما نیاز به ارتقا و بروزرسانی دارد.
لطفا آخرین پکیج سازمانی را از آدرس https://padvish.com/fa-ir/support/downloads دانلود کرده و نسبت به بروزرسانی کنسول مدیریتی و آنتی ویروس پادویش اقدام نمایید.
همچنین لطفا ساعت و تاریخ سرور و سیستم ها را چک کرده تا بروز باشند. یکی از علل منقضی نشان دادن لایسنس میتواند ساعت و تاریخ نادرست بر روی سرور یا سیستم باشد.
در کل با توجه به فرمایشات حضرتعالی جهت ارائه خدمات بهتر و رفع تمامی مشکلات نیاز به بررسی سرور و یا سیستم های دارای مشکل میباشد که بصورت تلفنی و یا ریموتی آماده پاسخگویی به شما هستیم.
لطفا ابتدا به آخرین نسخه بر روی سایت (هم کنسول مدیریتی و هم آنتی ویروس) ارتقا دهید و در صورت مرتفع نشدن مشکلات به شرکت اطلاع دهید.
در صورت تمایل میتوانید شماره و یا ایمیل خود و یا هر راه ارتباطی دیگر را بفرمایید تا با شما در ارتباط باشیم.
با تشکر از صبر و شکیبایی شما.
با توجه به فرمایش حضرتعالی نسخه فعلی آنتی ویروس پادویش در شبکه شما نیاز به ارتقا و بروزرسانی دارد.
لطفا آخرین پکیج سازمانی را از آدرس https://padvish.com/fa-ir/support/downloads دانلود کرده و نسبت به بروزرسانی کنسول مدیریتی و آنتی ویروس پادویش اقدام نمایید.
همچنین لطفا ساعت و تاریخ سرور و سیستم ها را چک کرده تا بروز باشند. یکی از علل منقضی نشان دادن لایسنس میتواند ساعت و تاریخ نادرست بر روی سرور یا سیستم باشد.
در کل با توجه به فرمایشات حضرتعالی جهت ارائه خدمات بهتر و رفع تمامی مشکلات نیاز به بررسی سرور و یا سیستم های دارای مشکل میباشد که بصورت تلفنی و یا ریموتی آماده پاسخگویی به شما هستیم.
لطفا ابتدا به آخرین نسخه بر روی سایت (هم کنسول مدیریتی و هم آنتی ویروس) ارتقا دهید و در صورت مرتفع نشدن مشکلات به شرکت اطلاع دهید.
در صورت تمایل میتوانید شماره و یا ایمیل خود و یا هر راه ارتباطی دیگر را بفرمایید تا با شما در ارتباط باشیم.
با تشکر از صبر و شکیبایی شما.