فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش

mrezap
پست: 69
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ژانویه 06, 2015 5:57 pm

فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش

پست توسط mrezap » یک‌شنبه اکتبر 13, 2024 2:20 pm

سلام
بعضی وقتها طبق شکل زیر ، سرویس پادویش هر 2-3 دقیقه روی برخی کلاینتها فعال و غیر فعال میشه.وپیام منقضی شدن لایسنس داره، انگار ارتباط با سرور پادویش قطعه میشه.برای همه کلاینتها نیست.رندم اتفاق میافته
در ضمن هنگام ظها از ساعت حدود 12-13، هم اگر بخواهیم یک پادویش را روی کلاینت نصب کنیم، تا 7.5 درصد که میره مکث میکنه و میگه ارتباط با سرور برقرار نیست.تنها راه اینکه سرویس پادویش در سرور را ریستارت کنیم تا امکان نصب بده

mrezap
پست: 69
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ژانویه 06, 2015 5:57 pm

Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش

پست توسط mrezap » یک‌شنبه اکتبر 13, 2024 2:24 pm

جایی برای پیوست پیدا نکردم

fateh
کارشناس پشتیبانی
پست: 26
تاریخ عضویت: چهارشنبه سپتامبر 28, 2022 11:13 am

Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش

پست توسط fateh » سه‌شنبه اکتبر 15, 2024 12:59 pm

سلام. معمولا با حذف و نصب مجدد آنتی ویروس و یا ارتقا نسخه، مشکل برطرف می‌گردد. البته نسخه آنتی ویروس ذکر نشده است و می‌بایست از آخرین نسخه موجود بر روی سایت به نشانی https://padvish.com/fa-ir/support/downloads استفاده کنید.
در صورت تمایل با پشتیبانی شرکت به شماره 02143912000 داخلی 1 تماس گرفته و یا شماره خود را بگذارید تا با شما تماس بگیریم.
پشتیبانی شرکت بصورت 7*24 آماده پاسخگویی می‌باشد.

mrezap
پست: 69
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ژانویه 06, 2015 5:57 pm

Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش

پست توسط mrezap » شنبه اکتبر 26, 2024 3:43 pm

سلام.
2/16/585/12۱64 ورژن برنامه است
نتونستم تصویر را \یوست کنم
۱و دو تا سیسم که نیست.رندم روی همه سیستم های شبکه و سرورها اینطور میشه.

davarian
کارشناس بدافزار
پست: 596
تاریخ عضویت: دوشنبه آگوست 19, 2013 10:09 am

Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش

پست توسط davarian » یک‌شنبه اکتبر 27, 2024 8:07 am

با سلام و احترام
لطفا با پشتیبانی شرکت به شماره 02143912000 داخلی 1 تماس گرفته و یا شماره خود را بگذارید تا با شما تماس بگیریم.
سپاس

mrezap
پست: 69
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ژانویه 06, 2015 5:57 pm

Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش

پست توسط mrezap » یک‌شنبه نوامبر 17, 2024 12:54 am

با سلام.
همانطور که از بخش تالار مشخص است، این تالار سازمانی است.هنگامی که با شماره شرکت تماس گرفته شود، میگویند که از طریق رابط سازمانی خود اقدام گردد.وقتی به رایط سازمانی از طریق تیکت گذاری اقدام میگردد، بعد از چندی، جواب داده میشود که مشکل به شرکت پادویش ارجاع گردید و تیکت بسته میشود.چند مشکلی که من مطرح کردم و هنوز خبری نشده(مثل عدم بروزرسانی با فایل signature در مسیر اشتراکی ) یعنی از این جا رانده و از آنجا مانده.همانطور که قبل گفتم از این فروم باید برای ارتباط مستقیم با شرکت و داشتن بانک پاسخگویی استفاده شود.شاید به همین دلیل است که مشتری غیر از من در این فروم ها سوالی مطرح نمیکند.چون پاسخگویی آن ضعیف است.شاید هم مشتری های سازمانی آن کم شده است

fateh
کارشناس پشتیبانی
پست: 26
تاریخ عضویت: چهارشنبه سپتامبر 28, 2022 11:13 am

Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش

پست توسط fateh » سه‌شنبه نوامبر 19, 2024 1:18 am

سلام و روز بخیر
با توجه به فرمایش حضرتعالی نسخه فعلی آنتی ویروس پادویش در شبکه شما نیاز به ارتقا و بروزرسانی دارد.
لطفا آخرین پکیج سازمانی را از آدرس https://padvish.com/fa-ir/support/downloads دانلود کرده و نسبت به بروزرسانی کنسول مدیریتی و آنتی ویروس پادویش اقدام نمایید.
همچنین لطفا ساعت و تاریخ سرور و سیستم ها را چک کرده تا بروز باشند. یکی از علل منقضی نشان دادن لایسنس می‌تواند ساعت و تاریخ نادرست بر روی سرور یا سیستم باشد.
در کل با توجه به فرمایشات حضرتعالی جهت ارائه خدمات بهتر و رفع تمامی مشکلات نیاز به بررسی سرور و یا سیستم های دارای مشکل می‌باشد که بصورت تلفنی و یا ریموتی آماده پاسخگویی به شما هستیم.
لطفا ابتدا به آخرین نسخه بر روی سایت (هم کنسول مدیریتی و هم آنتی ویروس) ارتقا دهید و در صورت مرتفع نشدن مشکلات به شرکت اطلاع دهید.
در صورت تمایل می‌توانید شماره و یا ایمیل خود و یا هر راه ارتباطی دیگر را بفرمایید تا با شما در ارتباط باشیم.
با تشکر از صبر و شکیبایی شما.

mrezap
پست: 69
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ژانویه 06, 2015 5:57 pm

Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش

پست توسط mrezap » یک‌شنبه دسامبر 01, 2024 12:52 am

سلام
کنسول برنامه بروز است و 7935 است.هرچند با توجه به اینکه در سازمان ما، سلسله مراتبی وجود دارد و تا وقتی کنسول بالادست بروز نشود، کنسول رده پایین نمیتواند بروز شود
نسخه کلاینت نیز به صورت سلسله مراتبی در مخزن قرار میگیرد.الان من نسخه جدیدی که شما فرمودید، دانلود کردم ولی وقتی خواستم تستی روی یک رایانه نصب کنم دیدم در در صفحه نخست، یک چیزی با عنوان جستجو برای نسخه جدید تر وجود دارد که در نسخه هایی که به ما میدهند وجود ندارد

mrezap
پست: 69
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ژانویه 06, 2015 5:57 pm

Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش

پست توسط mrezap » یک‌شنبه دسامبر 01, 2024 3:20 am

نسخه SE است نه sd و نه am

fateh
کارشناس پشتیبانی
پست: 26
تاریخ عضویت: چهارشنبه سپتامبر 28, 2022 11:13 am

Re: فعال و غیر فعال شدن مکرر سرویس پادویش

پست توسط fateh » یک‌شنبه دسامبر 01, 2024 3:54 am

سلام
Ultimate SE هستین یا Corp SE؟
لطفا یک راه ارتباطی اعلام نمایید تا بتوانیم لینک نسخه را براتون ارسال کنیم.
نسخه های SE در سایت قرار ندارند.

ارسال پست

بازگشت به “پادویش نسخه سازمانی”