با سلام
بنده نسخه آنتی ویروس کنترل مدیریت سرور رو از نسخه 1.15.39.4138 به ویرایش 1.15.58.4445 ارتقاء داده ام اما متاسفانه مشکلات زیر بروز کرده و هم اکنون نیازمند برگشت به ویرایش 1.15.39.4138 هستم و فایل نصبی اون رو نیاز دارم
مشکلات :
1- قطع ارتباط با سامانه پشتیبانی شرکت امن پرداز و عدم بروززرسانی مشخصات سیستم ها
2-عدم دسترسی به سرورهای زیر مجموع با نسخه متفاوت و پایین تر
3-کندی و لگ در اجرای پنل کنترل از روی سرور
سپاس گذارم
نیازمندی فایل نسخه 1.15.39.4138
Re: نیازمندی فایل نسخه 1.15.39.4138
سلامMmilad200 نوشته شده: ↑سهشنبه ژولای 27, 2021 8:24 pm با سلام
بنده نسخه آنتی ویروس کنترل مدیریت سرور رو از نسخه 1.15.39.4138 به ویرایش 1.15.58.4445 ارتقاء داده ام اما متاسفانه مشکلات زیر بروز کرده و هم اکنون نیازمند برگشت به ویرایش 1.15.39.4138 هستم و فایل نصبی اون رو نیاز دارم
مشکلات :
1- قطع ارتباط با سامانه پشتیبانی شرکت امن پرداز و عدم بروززرسانی مشخصات سیستم ها
2-عدم دسترسی به سرورهای زیر مجموع با نسخه متفاوت و پایین تر
3-کندی و لگ در اجرای پنل کنترل از روی سرور
سپاس گذارم
شما مشتری سازمانی امن پرداز هستید و حتی در محل سازمان نیروی مقیم دارید. نباید بدون هماهنگی با کارشناس مقیم در سازمان اقدام به تغییر نسخه ی سرور خود میکردید.متاسفانه شما با نصب مجدد آن نسخه هم نمیتوانید دانگرید داشته باشید.باید با کارشناس پشتیبان تماس بگیرید.
پشتیبانی امن پرداز همیشگی است و ارتباطی با نسخه ی کنسول مدیریتی ندارد. همه ی نسخه های master و slave باید از یک ورژن باشند.
کندی کنسول مدیریتی موضوع دیگری است که نیازمند بررسی کارشناسان امن پرداز است.
لطفا با نیروی مقیم یا پشتیبانی امن پرداز تماس بگیرید.
تشکر
Re: نیازمندی فایل نسخه 1.15.39.4138
بنده از اون سرور Backup دارم و ریستور می کنم
اما تعجبم از مشتری مداری شماست شما نیاید یعنی چی...
شما باید امکان دانگرید به ویرایش پایین تر رو ایجاد کنید و این نشان از ضعف نرم افزار شماست
خدا رحم کرده شما سیستم عامل منتشر نکرده اید مگر نه دنیا باید گوش به فرمان شما می بود
اما تعجبم از مشتری مداری شماست شما نیاید یعنی چی...
شما باید امکان دانگرید به ویرایش پایین تر رو ایجاد کنید و این نشان از ضعف نرم افزار شماست
خدا رحم کرده شما سیستم عامل منتشر نکرده اید مگر نه دنیا باید گوش به فرمان شما می بود
Re: نیازمندی فایل نسخه 1.15.39.4138
سلامMmilad200 نوشته شده: ↑جمعه ژولای 30, 2021 9:18 pm بنده از اون سرور Backup دارم و ریستور می کنم
اما تعجبم از مشتری مداری شماست شما نیاید یعنی چی...
شما باید امکان دانگرید به ویرایش پایین تر رو ایجاد کنید و این نشان از ضعف نرم افزار شماست
خدا رحم کرده شما سیستم عامل منتشر نکرده اید مگر نه دنیا باید گوش به فرمان شما می بود
البته منظور من از نباید این بود که این برخلاف روال استفاده از نرم افزار سازمانی است که یک اسلیو از نسخه ای ناهماهنگ با سرور مستر استفاده کند و شما میتوانید به دلیل اینکه از نسخه ی خاصی از پادویش استفاده میکنید(منظور من نسخه ی کنسول مدیریتی شماست) با تیم پشتیبانی پادویش در تماس باشید تا راهنمایی های لازم صورت پذیرد.
تشکر
Re: نیازمندی فایل نسخه 1.15.39.4138
سلام
منم نسخه سازمانی دارم اگر همچین وضعی صحت داشته باشه فاتحمون خوندس اونم با اون یوزر های بی سواد و تو مخ برو ... یکم به فکر مدیرای شبکه باشید !!! ما اعصابمونو از سر راه نیوردیم که
منم نسخه سازمانی دارم اگر همچین وضعی صحت داشته باشه فاتحمون خوندس اونم با اون یوزر های بی سواد و تو مخ برو ... یکم به فکر مدیرای شبکه باشید !!! ما اعصابمونو از سر راه نیوردیم که
Re: نیازمندی فایل نسخه 1.15.39.4138
سلام
ببینید در ساختار hierarchycal و سلسه مراتبی همه ی سرور ها و کنسول های مدیریتی یک نسخه هستند و وقتی یکی از مدیران یا کارشناسان در سطح master یا salve بدون هماهنگی با دیگران تغییری ایجاد کند(ارتقا و تغییر در نسخه ی نصبی سرور) در واقع نظم موجود را تغییر داده و طبیعتا یکی از محاسن ساختار سلسله مراتبی را که اعمال تنظیمات از سمت master برای slave ها بوده غیرممکن می سازد.
بعنوان نمونه مقاله ی خوبی در بخش پایگاه دانش سایت سازنده ی پادویش وجود دارد که بهره مندی از مزایای ساختار سلسله مراتبی را در چندین سناریو متفاوت نشان می دهد.
https://kb.amnpardaz.com/2020/953/
بنابراین با عدم هماهنگی یک مسئول در یک سازمان با مسئول دیگر همان سازمان! در استفاده از نسخه ها، تنها امکان اعمال تنظیمات از master از بین رفته است و کلیه موارد چون بروزرسانی و پشتیبانی و غیره... کماکان ادامه خواهند داشت و البته هیچ اتفاقی برای کلاینت های سازمان که نسخه ی آنتی ویروس را دارند رخ نخواهد داد.