گزارش اشکالات

قفل شده
PVsolutions
پست: 18
تاریخ عضویت: یک‌شنبه فوریه 16, 2020 8:23 pm

گزارش اشکالات

پست توسط PVsolutions » یک‌شنبه آپریل 12, 2020 3:54 pm

بعضی از مشکلات جزئی رو متوجه شدم و خواهشمندم رسیدگی بفرمایید:
۱. پوشه ضدویروس پادویش نسخه امنیت کامل به نام Padvish AV هست درحالی که باید Padvish TS باشه.
۲. در آیکون پادویش کنار ساعت، وقتی موس را روی آیکون نگه می دارم می نویسه Padvish 2018 ( sinior issues need your attention)، در حالی که پادویش نسخه ۲۰۱۹ هست.
۳. وقتی اسکن تموم میشه، چه ویروس پیدا کنه و چه پیدا نکنه می نویسه cleaning درحالی که وقتی ویروسی پیدا نکرد باید بنویسه finishing یا یه چیزی غیر از پاکسازی.
۴. گزینه ریستارت را بعد از تمام شدن اسکن اضافه کنید چون بعضی بدافزارها بعد از ریستارت شدن پاک میشن.
۵. باید گزینه ارتقا هم اضافه کنید که به دو صورت خودکار و یا دستی بشه ارتقا داد.

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

Re: گزارش اشکالات

پست توسط Naficy » یک‌شنبه آپریل 12, 2020 6:49 pm

سلام
از نکاتی که مطرح کردید متشکرم. من اجمالی به چند موضوع پاسخ می‌دهم:
۱- اسم پوشه تعمدا به این اسم انتخاب شده است. در واقع Padvish AV انواع لایسنس‌های TS,EPS و ... را پذیرا می‌باشد. اجازه دهید بیشتر وارد این موضوع نشوم، چرا که بحث تئوری و فنی است که مفصل می‌شود؛ و نهایتا هم، اسم پوشه تاثیری در کاربری محصول ندارد.
۲- نمی‌دانم شماره نسخه پادویش شما چیست؟ ولی توصیه می‌کنم آخرین نسخه را از سایت دریافت و نصب نمایید. ظاهرا به علتی نسخه شما آپدیت نشده است.
۳- فرمایش شما صحیح و ریزبینانه است. در نظر ما Cleaning در این وضعیت به معنی پاکسازی و پایان کار پویش می‌باشد، اما این نگاه قدری فنی است و عبارتی که فرمودید عبارت صحیح‌تری است. انشالله در زمانی که رابط کاربری را تغییر دهیم به این نکته توجه خواهیم کرد.
۴- گزینه ریستارت هم‌اکنون وجود دارد. کافیست در حین پویش به صفحه سابقه پویش‌ها بروید. (اگر احیانا نمی‌بینید، حتما نسخه خود را ارتقا دهید)
۵- گزینه ارتقا وجود داشته و به صورت خودکار اگر فایل نصب جدید را اجرا کنید پادویش را ارتقا می‌دهد. به علاوه سرور آپدیت (در صورتیکه از گزینه آپدیت آن‌لاین پیش‌فرض تنظیمات را عوض نکرده باشید) به صورت خودکار پادویش شما را به آخرین نسخه پایدار به‌روز می‌کند.

PVsolutions
پست: 18
تاریخ عضویت: یک‌شنبه فوریه 16, 2020 8:23 pm

Re: گزارش اشکالات

پست توسط PVsolutions » سه‌شنبه آپریل 14, 2020 10:10 am

"نمی‌دانم شماره نسخه پادویش شما چیست؟ ولی توصیه می‌کنم آخرین نسخه را از سایت دریافت و نصب نمایید. ظاهرا به علتی نسخه شما آپدیت نشده است."


با سلام
ممنون از پاسخگویی شما
ببخشید که اشتباه نوشتم به جای sinior باید minor مینوشتم. منظورم این کلمه نبود، منظورم عدد ۲۰۱۸ بود که باید ۲۰۱۹ می نوشت.
من دو روز پیش پادویش رو بروزرسانی کردم و نسخه پادویشم ۲.۶.۶۲۶.۵۲۵۹ هست. جدیدترین نسخه پادویشه. چند بار به وبسایت شما سر زدم و دیدم این آخرین نسخه پادویشه.

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

Re: گزارش اشکالات

پست توسط Naficy » سه‌شنبه آپریل 14, 2020 12:52 pm

PVsolutions نوشته شده: سه‌شنبه آپریل 14, 2020 10:10 am با سلام
ممنون از پاسخگویی شما
ببخشید که اشتباه نوشتم به جای sinior باید minor مینوشتم. منظورم این کلمه نبود، منظورم عدد ۲۰۱۸ بود که باید ۲۰۱۹ می نوشت.
من دو روز پیش پادویش رو بروزرسانی کردم و نسخه پادویشم ۲.۶.۶۲۶.۵۲۵۹ هست. جدیدترین نسخه پادویشه. چند بار به وبسایت شما سر زدم و دیدم این آخرین نسخه پادویشه.
سلام
بله، متوجه شدم که منظور شما عدد ۲۰۱۸ بوده است.
از تاریخ ۱۰ فروردین، آخرین نسخه منتشر شده ۲.۶.۸۸۴.۵۵۹۷ می‌باشد، ولی همان نسخه شما هم باید ۲۰۱۹ را بنویسد و موضوع اندکی عجیب (نیازمند بررسی) می‌شود.
لطفا شماره نسخه فایل PadvishUI.exe را در مسیر نصب پادویش بررسی و اعلام کنید.
ضمن اینکه تصویری از متن پیام برای ما بفرستید

قفل شده

بازگشت به “پادویش نسخه سازمانی”