صفحه 1 از 2
كمك
ارسال شده: دوشنبه اکتبر 20, 2014 10:54 pm
توسط nima
من تازه نرم افزار را نصب كردم مينويسه بعضي بخش ها نيازمند توجه بيشتر هستند نمي دان منظورسش چيه كمكم كنيد جوابش رو ايميلم بنويسيد
nimasamadi@chmail.ir
ارسال شده: دوشنبه اکتبر 20, 2014 11:04 pm
توسط mohammadktabriz
ارسال شده: سهشنبه اکتبر 21, 2014 12:58 pm
توسط Naficy
سلام
ضمن تشکر از آقای خرمدین؛ روشی که ایشان نشان دادند به صورت کلی برای یافتن علت مشکل میتوانید به کار ببرید.
اما با توجه به اینکه تازه نرمافزار را نصب کردید احتمالا مشکل شما این است که نرمافزار هنوز فعالسازی نشده است. برای فعالسازی نرمافزار از لینک «مدیریت مجوز استفاده» در گوشه پایین سمت چپ پنجره اصلی ضدویروس استفاده کنید و مراحل را دنبال کنید.
در صورتیکه نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید مجددا بفرمایید تا دقیقتر راهنمایی کنیم.
این مطالب برای ایمیل شما هم ارسال شد.
موفق باشید
ارسال شده: سهشنبه اکتبر 21, 2014 10:58 pm
توسط nima
ببخشيد فعال سازي شده اما هنوز علامت دايره اي كه علامت اخطار رويش هست در نوار ابزار كنار ساعت كامپيوتر مي آيد در راهنما نوشته كه به معناي عدم فعا سازي است اما من فعال سازي كرده ام و اكنون كليدش در مديريرت مجوز استفاده است حال بايد چه كنم؟
ارسال شده: چهارشنبه اکتبر 22, 2014 9:00 am
توسط Naficy
سلام
لطفا با زدن کلید آچار شکل پنجره رفع مشکلات را باز کنید. (مطابق تصویری که آقای خرمدین ارسال کردهاند)
در این صفحه علت مساله نوشته شده است - مثلا پایگاه امضای شما قدیمی است - و امکان رفع با زدن یک کلید وجود دارد.
در صورتیکه مساله حل نشد، تصویری از صفحه نمایش خود ارسال کنید، به گونهای که پنجره رفع مشکلات باز بوده و نیز خود پنجره ضدویروس نیز به طور کامل قابل مشاهده باشد. (
نحوه گرفتن و ارسال تصویر)
موفق باشید
ارسال شده: چهارشنبه اکتبر 22, 2014 5:50 pm
توسط nima
نوشته پايگاه هاي داده اندكي قديمي است اما هر چه سعي ميكنيم برو رساني كنم مينويسي برو رساني شكست خورد چند روزه اينطوريه كاربر ايديسل شاتل هستم
ارسال شده: چهارشنبه اکتبر 22, 2014 6:56 pm
توسط Naficy
سلام
لطفا تصویری از پیغام خطا ارسال کنید. بدون دیدن خطا رفع مساله اندکی مشکل است. (
نحوه گرفتن و ارسال تصویر)
یکی از دلایل احتمالی بروز این مساله، فعال بودن cache روی ارتباط اینترنت شما است. (برخی سرویسدهندههای اینترنت برای کم کردن هزینههای خود این سرویس را روی ارتباط مشتریانشان فعال میکنند)
برای رفع این مشکل گاهی کافیست یکبار ضدویروس را به صورت آفلاین (غیربرخط) بروزرسانی کنید و از آن پس دوباره ارتباط ضدویروس برقرار و بروزرسانی آنلاین میسر خواهد شد.
جهت انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
الف) فایل بروزرسانی آفلاین را از سایت پادویش دریافت کنید. (
http://www.padvish-antivirus.com/contents.php?cntid=31 )
ب) به بخش تنظیمات ضدویروس مراجعه کنید. (کلیک راست روی آیکون ضدویروس کنار ساعت، گزینه تنظیمات)
ج) به برگه به روزرسانی مراجعه کنید.
د) گزینه «به روز رسانی غیربر خط از ...» را انتخاب کنید و مسیر فایل signature.apbundle را که دانلود کردید در کادر مربوطه وارد کنید.
ه) پس از تایید و بستن پنجره؛ یکبار ضدویروس را بروز کنید.
و) مجددا به بخش تنظیمات، برگه به روز رسانی مراجعه کنید و همان گزینه به روزرسانی برخط را دوباره فعال کنید.
موفق باشید
ارسال شده: شنبه اکتبر 25, 2014 10:45 am
توسط nima
اينم عكس لطفا راهنمايي كنيد
--- ویرایش شده ---
اينم يه عكس از صفحه اصلي آنتي ويروس
ارسال شده: شنبه اکتبر 25, 2014 11:00 am
توسط nima
مرسي فعلا آپديت آفلاين شد ميخواستم بپرسم اين آنتي ويروس خودش فايروال داره؟ يعني با وجود همين نسخه اي كه روي كامپيوتر نصب كردم امنيت كامپيوترم تامينه؟
آخه يه جايي خوندم كامپيوتر بايد داقل آنتي ويروس و فاير وال و اينترنت سكوريتي داشته باشه تا امنيت داشته باشه آيا اين د ويروس اين ها را درون خود دارد؟ و ميتواند امنيت نسبي براي من تامين كند؟ و نياي به نرم افزار هاي امنيتي ديگر هست يا نه؟
--- ویرایش شده ---
راستي راه كارتان جواب داد يعني آنتي ويروسم با موفقيت بد ا آپديت آفلاين آپديت آنلاين هم شد
ارسال شده: شنبه اکتبر 25, 2014 12:01 pm
توسط mohammadktabriz
[quote]مرسي فعلا آپديت آفلاين شد ميخواستم بپرسم اين آنتي ويروس خودش فايروال داره؟[/QUOTE]
نه دوست عزیز نسخه خانگی فایروال نداره شما باید نسخه امنیت پیشرفته را بخرید که فایروال داشته باشه