صفحه 1 از 1
رفع مشکل بروز رسانی
ارسال شده: شنبه سپتامبر 06, 2014 10:44 pm
توسط m13630419
با سلام
چند وقته پادویش بروزرسانی نمی شود. و علامت آچار را کلیک می کنم و گزینه رفع رو هم می زنم ولی اتفاقی نمی افتد؟ همچنین علامت پادویش در گوشه پایین کنار ساعت دیده نمی شود. باتشکر
ارسال شده: یکشنبه سپتامبر 07, 2014 1:47 pm
توسط mohammadktabriz
جواب من و آقا رضا را شش روزه که ندادید تو
این لینک و
این لینک لا اقل جواب اینو بدید
ارسال شده: سهشنبه سپتامبر 09, 2014 7:34 pm
توسط khonakdar
[quote="بابک خرمدین"]جواب من و آقا رضا را شش روزه که ندادید تو
این لینک و
این لینک لا اقل جواب اینو بدید[/QUOTE]
با سلام و عرض شرمندگی بابت تاخیر در پاسخ دهی.
پاسخ شما و آقا رضا داده شده است.
با تشکر
--- ویرایش شده ---
[quote="m13630419"]با سلام
چند وقته پادویش بروزرسانی نمی شود. و علامت آچار را کلیک می کنم و گزینه رفع رو هم می زنم ولی اتفاقی نمی افتد؟ همچنین علامت پادویش در گوشه پایین کنار ساعت دیده نمی شود. باتشکر[/QUOTE]
با سلام،
۱- لطفا خطایی که پادویش پس از کلیک برروی گزینه بهروزرسانی و یا گزینه رفع در قسمت آچار به شما نمایش میدهد را بفرمایید تا بیشتر بررسی کنیم.
۲- لطفا نوع سیستم عامل و نسخه نرم افزار پادویش را بفرمایید تا بیشتر در مورد آیکون پادویش در Tray بررسی کنیم.
با تشکر
ارسال شده: جمعه سپتامبر 12, 2014 8:30 am
توسط m13630419
سلام
1-با کلیک روی گزینه بروز رسانی(کره زمین) هیچ اتفاقی نمی افتد. و گزینه رفع را هم که میزنم صفحه مربوطه بسته می شود ولی مشکل رفع نمی شود و هیچ پیام خاصی نمی دهد.
2- سیستم عامل xp هست و نسخه نرم افزار1.2.13.1226
ضمنا علامت پادویش در گوشه سمت راست صفحه مانیتور موجود نیست.
با تشکر
ارسال شده: یکشنبه سپتامبر 14, 2014 9:36 am
توسط Naficy
سلام
از اینکه به علت عدم هماهنگیهای پیش آمده پاسخ پرسش شما به تاخیر افتاده است عذرخواهی میکنم.
۱- لطفا تصویری از صفحه اصلی ضدویروس ارسال کنید. (
نحوه ارسال تصویر)
۲- پیغامی که در پنجره رفع ایراد ظاهر میشود چیست؟ (بد نیست تصویری از آن را نیز ارسال کنید)
۳- آیا چند کاربر به صورت همزمان از ویندوز شما استفاده میکنند؟ (یعنی مثلا شما و فرد دیگری به آن لاگین میکنید؟)
۴- معمولا کامپیوتر خود را خاموش میکنید یا همواره روشن است یا از امکان Hibernate ویندوز استفاده میکنید؟
۵- تست کنید: با رفتن به پوشه نصب ضدویروس (C:\Program Files\Padvish Antivirus) برنامه APAlert.exe را اجرا کنید و ببینید آیکون کنار ساعت باز میگردد یا خیر. پس از این کار؛ یکبار دیگر نیز بروزرسانی را امتحان کنید. (برخی پیامهای ضدویروس از طریق این آیکون نمایش داده میشوند و در صورت عدم اجرای آن شما آنها را مشاهده نمیکنید)
موفق باشید