آیکن پادویش غیب می شود.

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

آیکن پادویش غیب می شود.

پست توسط saman » یک‌شنبه دسامبر 08, 2013 11:21 pm

سلام. ببحشید من نسخه امنیت پیشرفته رو از نمایشگاه الکامپ گرفتم و نصب کردم اما مشکلی که هست بعضی اوقات بعد از ریستارت شدن سیستم و بالا آمدن ویندوز آیکن پادویش در کنار ساعت ظاهر نمی شود در حالی که ظاهرا در حال اجرا هست. چرا اینگونه هست؟

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » دوشنبه دسامبر 09, 2013 11:06 pm

سلام
لطفا چند مورد زیر را پاسخ دهید:

۱- اول از همه مطمئن شوید علت ظاهر نشدن آیکون این نیست که ویندوز آن را پنهان کرده است. (در لیستی که با زدن دکمه فلش در کنار ساعت ظاهر می‌شود نباشد!) ;)

۲- یکبار آیکون پادویش کنار ساعت قرار ندارد؛ مراحل زیر را انجام دهید:
الف) برنامه Task Manager را اجرا کنید. (با نگهداشتن کلیدهای Ctrl و Shift و زدن کلید Esc)
ب) به برگه Processes بروید. لیست را برحسب نام برنامه‌ها مرتب کنید.
ج) آیا برنامه APAlert.exe در لیست وجود دارد؟

۳- آیا شما از امکان لاگین همزمان چند کاربر (به اصطلاح Fast User Switching) استفاده می‌کنید یا خیر؟

۴- راستی، ویندوز شما چیست؟

۵- با توجه به مشکل غیب شدن پنجره اسکنر که در تاپیک دیگری مطرح کرده بودید - و من پیدایش نمی‌کنم - بد نیست سری به پوشه نصب پادویش بزنید و فایل‌های clg یا dmp موجود در آن (البته اگر چنین فایلی باشد) را برایمان بفرستید.

متشکرم

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » پنج‌شنبه دسامبر 12, 2013 3:01 pm

[quote="Naficy"]سلام
لطفا چند مورد زیر را پاسخ دهید:

۱- اول از همه مطمئن شوید علت ظاهر نشدن آیکون این نیست که ویندوز آن را پنهان کرده است. (در لیستی که با زدن دکمه فلش در کنار ساعت ظاهر می‌شود نباشد!) ;)

۲- یکبار آیکون پادویش کنار ساعت قرار ندارد؛ مراحل زیر را انجام دهید:
الف) برنامه Task Manager را اجرا کنید. (با نگهداشتن کلیدهای Ctrl و Shift و زدن کلید Esc)
ب) به برگه Processes بروید. لیست را برحسب نام برنامه‌ها مرتب کنید.
ج) آیا برنامه APAlert.exe در لیست وجود دارد؟

۳- آیا شما از امکان لاگین همزمان چند کاربر (به اصطلاح Fast User Switching) استفاده می‌کنید یا خیر؟

۴- راستی، ویندوز شما چیست؟

۵- با توجه به مشکل غیب شدن پنجره اسکنر که در تاپیک دیگری مطرح کرده بودید - و من پیدایش نمی‌کنم - بد نیست سری به پوشه نصب پادویش بزنید و فایل‌های clg یا dmp موجود در آن (البته اگر چنین فایلی باشد) را برایمان بفرستید.

متشکرم[/QUOTE]

البته این مشکل هنوز برای بار دوم تکرار نشده اما در زمانی که از پادویش در حال تست(بتا) آن هم چند ماه پیش استفاده میکردم 2 یا 3 بار این اتفاق را دیده بودم.
1- فکر میکنم پادویش در tsk manager وجود داشت ولی آیکن آن در کنار ساعت غیب شده بود و اصلا با بوت شدن سیستم و بالا آمدن ویندوز اصلا ظاهر نشده بود. اما اگر باز این مشکل را دیدم حتما اطلاع میدهم. البته یک نکته که میخواهم بگویم این است که به نظر میرسد اشکالاتی از این دست در روزهای اول نصب پادویش بیشتر به چشم میخورد تا بعد از مثلا گذشت 1 هفته از نصب(البته در این مورد چندان اطمینان ندارم)
2-نه من از لاگین همزمان استفاده نمی کنم
3- ویندوز من ویندوز 7 سرویس پک 1 هست. ultimate
4- بله فایل هایی با این پسوند ها که فرمودید وجود دارد. چطور میتوانم آنها را ارسال کنم؟

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » پنج‌شنبه دسامبر 12, 2013 5:27 pm

سلام
از پاسخ شما متشکرم.
اگر برای شما میسر باشد فایل‌ها را از طریق ایمیل support در amnpardaz.com ارسال کنید.

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » پنج‌شنبه دسامبر 12, 2013 9:55 pm

[quote="Naficy"]سلام
از پاسخ شما متشکرم.
اگر برای شما میسر باشد فایل‌ها را از طریق ایمیل support در amnpardaz.com ارسال کنید.[/QUOTE]

متاسفانه نمی دانم منظورتان کدام آدرس ایمیل است. لطفا ایمیل را بدهید تا فایل ها را ارسال کنم. در امن پرداز هم چیزی با نام ایمیل support پیدا نکردم.

نمایه کاربر
mohammadktabriz
پست: 740
تاریخ عضویت: جمعه سپتامبر 06, 2013 2:04 pm

پست توسط mohammadktabriz » پنج‌شنبه دسامبر 12, 2013 10:22 pm

[quote="saman"]متاسفانه نمی دانم منظورتان کدام آدرس ایمیل است. لطفا ایمیل را بدهید تا فایل ها را ارسال کنم. در امن پرداز هم چیزی با نام ایمیل support پیدا نکردم.[/QUOTE]

support@amnpardaz.com

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » پنج‌شنبه دسامبر 12, 2013 10:24 pm

[quote="mohammadktabriz"]support@amnpardaz.com[/QUOTE]

مرسی .ممنون. حتما ارسال میکنم

نمایه کاربر
mohammadktabriz
پست: 740
تاریخ عضویت: جمعه سپتامبر 06, 2013 2:04 pm

پست توسط mohammadktabriz » پنج‌شنبه دسامبر 12, 2013 10:26 pm

[quote="saman"]مرسی .ممنون. حتما ارسال میکنم[/QUOTE]

راستی یه پیغام خصوصی بهت دادم اینو هم می تونی جواب بدی

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » پنج‌شنبه دسامبر 12, 2013 10:33 pm

[quote="Naficy"]سلام
از پاسخ شما متشکرم.
اگر برای شما میسر باشد فایل‌ها را از طریق ایمیل support در amnpardaz.com ارسال کنید.[/QUOTE]

3 فایل با این پسوندها که گفتید موجود بود که به این آدرس support@amnpardaz.com ایمیل کردم.

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » سه‌شنبه دسامبر 17, 2013 11:05 am

باز هم پادویش غیب شد>>

سند:
فایل ضمیمه gheyb.jpg دیگر موجود نیست
پیوست ها
gheyb.jpg

قفل شده

بازگشت به “پادویش نسخه خانگی رایگان”