آیکن پادویش غیب می شود.
آیکن پادویش غیب می شود.
سلام. ببحشید من نسخه امنیت پیشرفته رو از نمایشگاه الکامپ گرفتم و نصب کردم اما مشکلی که هست بعضی اوقات بعد از ریستارت شدن سیستم و بالا آمدن ویندوز آیکن پادویش در کنار ساعت ظاهر نمی شود در حالی که ظاهرا در حال اجرا هست. چرا اینگونه هست؟
سلام
لطفا چند مورد زیر را پاسخ دهید:
۱- اول از همه مطمئن شوید علت ظاهر نشدن آیکون این نیست که ویندوز آن را پنهان کرده است. (در لیستی که با زدن دکمه فلش در کنار ساعت ظاهر میشود نباشد!)
۲- یکبار آیکون پادویش کنار ساعت قرار ندارد؛ مراحل زیر را انجام دهید:
الف) برنامه Task Manager را اجرا کنید. (با نگهداشتن کلیدهای Ctrl و Shift و زدن کلید Esc)
ب) به برگه Processes بروید. لیست را برحسب نام برنامهها مرتب کنید.
ج) آیا برنامه APAlert.exe در لیست وجود دارد؟
۳- آیا شما از امکان لاگین همزمان چند کاربر (به اصطلاح Fast User Switching) استفاده میکنید یا خیر؟
۴- راستی، ویندوز شما چیست؟
۵- با توجه به مشکل غیب شدن پنجره اسکنر که در تاپیک دیگری مطرح کرده بودید - و من پیدایش نمیکنم - بد نیست سری به پوشه نصب پادویش بزنید و فایلهای clg یا dmp موجود در آن (البته اگر چنین فایلی باشد) را برایمان بفرستید.
متشکرم
لطفا چند مورد زیر را پاسخ دهید:
۱- اول از همه مطمئن شوید علت ظاهر نشدن آیکون این نیست که ویندوز آن را پنهان کرده است. (در لیستی که با زدن دکمه فلش در کنار ساعت ظاهر میشود نباشد!)
۲- یکبار آیکون پادویش کنار ساعت قرار ندارد؛ مراحل زیر را انجام دهید:
الف) برنامه Task Manager را اجرا کنید. (با نگهداشتن کلیدهای Ctrl و Shift و زدن کلید Esc)
ب) به برگه Processes بروید. لیست را برحسب نام برنامهها مرتب کنید.
ج) آیا برنامه APAlert.exe در لیست وجود دارد؟
۳- آیا شما از امکان لاگین همزمان چند کاربر (به اصطلاح Fast User Switching) استفاده میکنید یا خیر؟
۴- راستی، ویندوز شما چیست؟
۵- با توجه به مشکل غیب شدن پنجره اسکنر که در تاپیک دیگری مطرح کرده بودید - و من پیدایش نمیکنم - بد نیست سری به پوشه نصب پادویش بزنید و فایلهای clg یا dmp موجود در آن (البته اگر چنین فایلی باشد) را برایمان بفرستید.
متشکرم
[quote="Naficy"]سلام
لطفا چند مورد زیر را پاسخ دهید:
۱- اول از همه مطمئن شوید علت ظاهر نشدن آیکون این نیست که ویندوز آن را پنهان کرده است. (در لیستی که با زدن دکمه فلش در کنار ساعت ظاهر میشود نباشد!)
۲- یکبار آیکون پادویش کنار ساعت قرار ندارد؛ مراحل زیر را انجام دهید:
الف) برنامه Task Manager را اجرا کنید. (با نگهداشتن کلیدهای Ctrl و Shift و زدن کلید Esc)
ب) به برگه Processes بروید. لیست را برحسب نام برنامهها مرتب کنید.
ج) آیا برنامه APAlert.exe در لیست وجود دارد؟
۳- آیا شما از امکان لاگین همزمان چند کاربر (به اصطلاح Fast User Switching) استفاده میکنید یا خیر؟
۴- راستی، ویندوز شما چیست؟
۵- با توجه به مشکل غیب شدن پنجره اسکنر که در تاپیک دیگری مطرح کرده بودید - و من پیدایش نمیکنم - بد نیست سری به پوشه نصب پادویش بزنید و فایلهای clg یا dmp موجود در آن (البته اگر چنین فایلی باشد) را برایمان بفرستید.
متشکرم[/QUOTE]
البته این مشکل هنوز برای بار دوم تکرار نشده اما در زمانی که از پادویش در حال تست(بتا) آن هم چند ماه پیش استفاده میکردم 2 یا 3 بار این اتفاق را دیده بودم.
1- فکر میکنم پادویش در tsk manager وجود داشت ولی آیکن آن در کنار ساعت غیب شده بود و اصلا با بوت شدن سیستم و بالا آمدن ویندوز اصلا ظاهر نشده بود. اما اگر باز این مشکل را دیدم حتما اطلاع میدهم. البته یک نکته که میخواهم بگویم این است که به نظر میرسد اشکالاتی از این دست در روزهای اول نصب پادویش بیشتر به چشم میخورد تا بعد از مثلا گذشت 1 هفته از نصب(البته در این مورد چندان اطمینان ندارم)
2-نه من از لاگین همزمان استفاده نمی کنم
3- ویندوز من ویندوز 7 سرویس پک 1 هست. ultimate
4- بله فایل هایی با این پسوند ها که فرمودید وجود دارد. چطور میتوانم آنها را ارسال کنم؟
لطفا چند مورد زیر را پاسخ دهید:
۱- اول از همه مطمئن شوید علت ظاهر نشدن آیکون این نیست که ویندوز آن را پنهان کرده است. (در لیستی که با زدن دکمه فلش در کنار ساعت ظاهر میشود نباشد!)
۲- یکبار آیکون پادویش کنار ساعت قرار ندارد؛ مراحل زیر را انجام دهید:
الف) برنامه Task Manager را اجرا کنید. (با نگهداشتن کلیدهای Ctrl و Shift و زدن کلید Esc)
ب) به برگه Processes بروید. لیست را برحسب نام برنامهها مرتب کنید.
ج) آیا برنامه APAlert.exe در لیست وجود دارد؟
۳- آیا شما از امکان لاگین همزمان چند کاربر (به اصطلاح Fast User Switching) استفاده میکنید یا خیر؟
۴- راستی، ویندوز شما چیست؟
۵- با توجه به مشکل غیب شدن پنجره اسکنر که در تاپیک دیگری مطرح کرده بودید - و من پیدایش نمیکنم - بد نیست سری به پوشه نصب پادویش بزنید و فایلهای clg یا dmp موجود در آن (البته اگر چنین فایلی باشد) را برایمان بفرستید.
متشکرم[/QUOTE]
البته این مشکل هنوز برای بار دوم تکرار نشده اما در زمانی که از پادویش در حال تست(بتا) آن هم چند ماه پیش استفاده میکردم 2 یا 3 بار این اتفاق را دیده بودم.
1- فکر میکنم پادویش در tsk manager وجود داشت ولی آیکن آن در کنار ساعت غیب شده بود و اصلا با بوت شدن سیستم و بالا آمدن ویندوز اصلا ظاهر نشده بود. اما اگر باز این مشکل را دیدم حتما اطلاع میدهم. البته یک نکته که میخواهم بگویم این است که به نظر میرسد اشکالاتی از این دست در روزهای اول نصب پادویش بیشتر به چشم میخورد تا بعد از مثلا گذشت 1 هفته از نصب(البته در این مورد چندان اطمینان ندارم)
2-نه من از لاگین همزمان استفاده نمی کنم
3- ویندوز من ویندوز 7 سرویس پک 1 هست. ultimate
4- بله فایل هایی با این پسوند ها که فرمودید وجود دارد. چطور میتوانم آنها را ارسال کنم؟
- mohammadktabriz
- پست: 740
- تاریخ عضویت: جمعه سپتامبر 06, 2013 2:04 pm
[quote="saman"]متاسفانه نمی دانم منظورتان کدام آدرس ایمیل است. لطفا ایمیل را بدهید تا فایل ها را ارسال کنم. در امن پرداز هم چیزی با نام ایمیل support پیدا نکردم.[/QUOTE]
support@amnpardaz.com
support@amnpardaz.com
- mohammadktabriz
- پست: 740
- تاریخ عضویت: جمعه سپتامبر 06, 2013 2:04 pm
[quote="Naficy"]سلام
از پاسخ شما متشکرم.
اگر برای شما میسر باشد فایلها را از طریق ایمیل support در amnpardaz.com ارسال کنید.[/QUOTE]
3 فایل با این پسوندها که گفتید موجود بود که به این آدرس support@amnpardaz.com ایمیل کردم.
از پاسخ شما متشکرم.
اگر برای شما میسر باشد فایلها را از طریق ایمیل support در amnpardaz.com ارسال کنید.[/QUOTE]
3 فایل با این پسوندها که گفتید موجود بود که به این آدرس support@amnpardaz.com ایمیل کردم.