سلام.
آقای شایان فرمودند فیلترهایی روی پراسس مانیتور گذاشته اند و البته از من خواستند com surrogate را در زمان اتصال آن گوشی کذایی به شبکه به دام بیاندازم!!! اما یا حاضر نیست در پراسس مانیتور ظاهر شود و یا اصلا پادویش نرم افزار دیگری را به اشتباه com surrogate معرفی میکند>>> تصویر زیر را مشاهده بفرمایید>>
این هم لاگ>>
http://s4.picofile.com/file/8179753468/ ... 2.PML.html
آن موجود کذایی در پراسس مانیتور نیست
سلام
ماشالله شما تا مشکل را پیدا نکنید دست بردار نیستید!
در لاگها و تصاویری که فرستادید تمام ارتباطات از نوع TCP هستند، ولی چیزی که پادویش به آن گیر داده اتصال UDP است.
فکر میکنم به هر علتی لاگ این ارتباطات در process monitor شما نمیافتد:
حالا یا برنامهها از API خاصی استفاده میکنند که این ابزار لاگ نمیگیرد (این ابزار لاگ حرفهای شبکه نیست و خیلی چیزها را شاید نگیرد)، یا اینکه فیلتر تعریف شده در این ابزار مشکلی دارد. (در این مورد اگر بشود تصویری از پنجره فیلتر - Ctrl+L - بفرستید کمک میکند)
باز هم توصیه میکنم از یکی از روشهایی که در پست قبلی گفتم استفاده کنید تا پرونده این پیغامها برایتان بسته شود، ما هم در حال تغییر فایروال هستیم که این موارد را بهتر مدیریت کند.
ماشالله شما تا مشکل را پیدا نکنید دست بردار نیستید!
در لاگها و تصاویری که فرستادید تمام ارتباطات از نوع TCP هستند، ولی چیزی که پادویش به آن گیر داده اتصال UDP است.
فکر میکنم به هر علتی لاگ این ارتباطات در process monitor شما نمیافتد:
حالا یا برنامهها از API خاصی استفاده میکنند که این ابزار لاگ نمیگیرد (این ابزار لاگ حرفهای شبکه نیست و خیلی چیزها را شاید نگیرد)، یا اینکه فیلتر تعریف شده در این ابزار مشکلی دارد. (در این مورد اگر بشود تصویری از پنجره فیلتر - Ctrl+L - بفرستید کمک میکند)
باز هم توصیه میکنم از یکی از روشهایی که در پست قبلی گفتم استفاده کنید تا پرونده این پیغامها برایتان بسته شود، ما هم در حال تغییر فایروال هستیم که این موارد را بهتر مدیریت کند.
[quote="Naficy"]سلام
ماشالله شما تا مشکل را پیدا نکنید دست بردار نیستید!
در لاگها و تصاویری که فرستادید تمام ارتباطات از نوع TCP هستند، ولی چیزی که پادویش به آن گیر داده اتصال UDP است.
فکر میکنم به هر علتی لاگ این ارتباطات در process monitor شما نمیافتد:
حالا یا برنامهها از API خاصی استفاده میکنند که این ابزار لاگ نمیگیرد (این ابزار لاگ حرفهای شبکه نیست و خیلی چیزها را شاید نگیرد)، یا اینکه فیلتر تعریف شده در این ابزار مشکلی دارد. (در این مورد اگر بشود تصویری از پنجره فیلتر - Ctrl+L - بفرستید کمک میکند)
باز هم توصیه میکنم از یکی از روشهایی که در پست قبلی گفتم استفاده کنید تا پرونده این پیغامها برایتان بسته شود، ما هم در حال تغییر فایروال هستیم که این موارد را بهتر مدیریت کند.[/QUOTE]
سلام
بله. راه پیروزی پادویش این است که سازندگان را آنقدر عذاب دهید که بین پاسخ دادن به شما و برطرف کردن مشکلات ، دومی را انتخاب کنند!!!!!!!!!!(خدا را شکر که سازندگان پادویش واقعا استاد هستند و مشکل را دیر یا زود حل میکنند)
همین که در حال رفع مشکلات فایروال هستید دیگر برای من کافی است!!!!!!!!( از شرم در مورد این پرسش خلاص شدید با گفتن آن جمله که>> ما هم در حال تغییر فایروال هستیم که این موارد را بهتر مدیریت کند.)
تازه کجایش را دیده اید؟؟؟؟؟؟ به نظر میرسد کاربری هست که تلفن های شرکت را سوزانده است(جناب دشتی زاده فرمودند)!! (شوخی کردم بنده خدا این را نگفت!! فقط گفت بعضی کاربران مدام تماس میگیرند)
شک نکنید که اگر فایروال را در نسخه آینده بهتر نکنید خودم شخصا پیش مهندس حسینی می آیم!!!!!!!!!!!!!
در پیغام اجازه دسترسی دادم و خودم را از شر این پیغام ها خلاص کردم.
ماشالله شما تا مشکل را پیدا نکنید دست بردار نیستید!
در لاگها و تصاویری که فرستادید تمام ارتباطات از نوع TCP هستند، ولی چیزی که پادویش به آن گیر داده اتصال UDP است.
فکر میکنم به هر علتی لاگ این ارتباطات در process monitor شما نمیافتد:
حالا یا برنامهها از API خاصی استفاده میکنند که این ابزار لاگ نمیگیرد (این ابزار لاگ حرفهای شبکه نیست و خیلی چیزها را شاید نگیرد)، یا اینکه فیلتر تعریف شده در این ابزار مشکلی دارد. (در این مورد اگر بشود تصویری از پنجره فیلتر - Ctrl+L - بفرستید کمک میکند)
باز هم توصیه میکنم از یکی از روشهایی که در پست قبلی گفتم استفاده کنید تا پرونده این پیغامها برایتان بسته شود، ما هم در حال تغییر فایروال هستیم که این موارد را بهتر مدیریت کند.[/QUOTE]
سلام
بله. راه پیروزی پادویش این است که سازندگان را آنقدر عذاب دهید که بین پاسخ دادن به شما و برطرف کردن مشکلات ، دومی را انتخاب کنند!!!!!!!!!!(خدا را شکر که سازندگان پادویش واقعا استاد هستند و مشکل را دیر یا زود حل میکنند)
همین که در حال رفع مشکلات فایروال هستید دیگر برای من کافی است!!!!!!!!( از شرم در مورد این پرسش خلاص شدید با گفتن آن جمله که>> ما هم در حال تغییر فایروال هستیم که این موارد را بهتر مدیریت کند.)
تازه کجایش را دیده اید؟؟؟؟؟؟ به نظر میرسد کاربری هست که تلفن های شرکت را سوزانده است(جناب دشتی زاده فرمودند)!! (شوخی کردم بنده خدا این را نگفت!! فقط گفت بعضی کاربران مدام تماس میگیرند)
شک نکنید که اگر فایروال را در نسخه آینده بهتر نکنید خودم شخصا پیش مهندس حسینی می آیم!!!!!!!!!!!!!
در پیغام اجازه دسترسی دادم و خودم را از شر این پیغام ها خلاص کردم.