چرا امن پرداز نمی خواهد علت حذف پادویش را بصورت آماری از مشتریان داشته باشد؟ بهتر نیست بعد از حذف پادویش صفحه مرورگر باز شده و از کاربر درخواست شود در صورتی که دوست دارد به 4 -5 سوال در مورد علت حذفش پاسخ دهد(البته اگر تنظیمات روی انگلیسی بود به انگلیسی و اگر فارسی بود به فارسی)>>
به عنوان مثال>>
آیا از سبکی پادویش روی سیستم راضی بودید؟
آیا قدرت شناسایی پادویش شما را راضی کرد؟
در صورتی که دوست دارید علت حذف پادویش را برای ما بنویسید تا در نسخه های بعدی با حل مشکلات محصول بهتری را ارائه دهیم.
یا سوالاتی مشابه اینها
به هر حال من فکر میکنم اولین رمز پیروزی سازنده هر محصول ، داشتن اطلاعات آماری و در خواست های مشتری است.
شاید بهترین نرم افزار های امنیتی دنیا هم با جمع آوری دقیق خواسته های کاربران توانستند به نیاز بازار پی ببرند و امروز کاملا پردرآمد و ثروتمند باشند.