صفحه 1 از 1

مشکل کند شدن شدید سیستم

ارسال شده: یک‌شنبه ژوئن 29, 2014 7:59 pm
توسط hanif_zf
با سلام.
تشکر از سایت خوبتون.
ببخشید من مشکل کندی سیستم رو دارم اونم از دیروز.
والا تا جائی که خودم میدونم اینه که یک یو اس بی فلش رو به سیستم متصل کردم چند فایل داخلش کپی کردم بعد هنگام کپی شدن فایلها با ارور کم بودن فضای در فلش روبه رو شدم به داخل فلش رفتم دیدم مثلا فایلی که حجمش 700 مگابایت بود در سیستمم داخل فلش با حجم 35 گیگابایت موجوده و جالبه که حجم کل اون فلش فقط 8 گیگ بود بعد این موضوع میخواستم فلش رو فرمت کنم که اجازه نمیداد و منم فلش رو جدا کردم. فردا صبح که سیستم رو روشن کردم مطلع شدم که سیستم بعد از چند دقیقه که رو حالت نرمال با سرعت بالا کار میکرد شروع کرد به کند شدن.
مثلا وقتی استارت رو میزدم بعد از 5 دقیقه باز میکرد و این کندی تو هربار دستور کلیک ادامه داشت.
من خیلی ناراحتم واقعا نمیدونم ویروسه یا نه اما من هاردم 1 ترا هست و نمیدونم چطور اطلاعاتمو از دست ندم. خواهش میکنم کمک کنید. :(
ببخشید که خیلی پر حرفی کردم.
با تشکر از سایت بسیار خوبتون.

ارسال شده: شنبه ژولای 05, 2014 7:23 pm
توسط Naficy
سلام
از تاخیر چند روزه در پاسخ عذرخواهی می‌کنم.

در مورد فلش، به نظر می‌رسد اطلاعات فایل‌سیستم فلش شما دچار اختلال شده است و ربطی به ویروس ندارد. برای چک کردن آن روی فلش کلیک راست کرده و از برگه دوم گزینه Check Disk یا Scan Disk را انتخاب کنید.

در مورد کندی، لطفا اطلاعات زیر را برای بررسی بیشتر ارسال کنید تا علت را پیدا کنیم:
برای پی‌بردن به علت کندی اطلاعات زیر را برای ما ارسال کنید:
۱- اطلاعات سیستم خود را برای ما ارسال کنید. (نحوه ارسال اطلاعات سیستم)
۲- نسخه ضدویروس مورد استفاده شما چیست؟ رایگان خانگی/تجاری/امنیت پیشرفته؟ همچنین شماره نسخه نرم‌افزار را برای ما ارسال کنید. (شماره نسخه در پنجره اصلی ضدویروس ذکر شده است)
۳- سناریوی شرایط کندی:
الف) لطفا نخست توضیحی در مورد تجربه خود و نحوه کندی سیستم ارائه دهید. سپس به سوالات زیر نیز پاسخ مناسب بدهید.
ب) آیا هنگام کار با یک برنامه خاص کندی مشاهده می‌شود؟
ج) آیا کندی فقط در حضور نگهبان رخ می‌دهد؟
د) آیا کندی هنگام یا پس از انجام بروزرسانی رخ می‌دهد؟
ه) آیا کندی هنگام بالا آمدن سیستم رخ می‌دهد؟ خاموش شدن؟
و) آیا کندی هنگام باز کردن برنامه‌ها مشاهده می‌شود؟
ز) آیا کپی فایل کند شده است؟
۴- به برگه نگهبان (در پنجره اصلی ضدویروس) بروید.
الف) آیا نگهبان مرتبا در حال کار است؟
ب) آیا اسم فایل خاصی مرتبا در کادر اسکن ظاهر می‌شود؟
ج) تصویری از این برگه برای ما ارسال کنید. (نحوه ارسال)
۵- به پوشه نصب ضدویروس مراجعه کنید. فایل‌های clg و dmp موجود در این شاخه را - در صورت وجود - برای ما به support@amnpardaz.com ارسال کنید.

متشکریم