صفحه 1 از 1

خطای جدید در هنگام اسکن

ارسال شده: شنبه ژوئن 28, 2014 10:41 am
توسط saman
من با خطای جدیدی در زمان اسکن پادویش روبرو شدم.
ببینید>>
فایل ضمیمه error jadid.jpg دیگر موجود نیست
طبق دستورالعمل شما تغییرات رجیستری را بر طبق فایلی که فرستاده بودید به انجام رسانده بودم و محافظت از خود آنتی ویروس را هم خاموش کرده بودم.

حالا بفرمایید از کجا و چه آدرسی می توانم فایل گزارش را برای شما ارسال کنم؟؟؟

ارسال شده: شنبه ژوئن 28, 2014 11:01 am
توسط saman
این هم فایل dmp مربوط به appscanner

http://uplod.ir/fikdrr5t62un/APScanner.exe.1264.dmp.htm


من منتظر آن error معروف بودم که شانس اینگونه شد که این خطای جدید پیدا شد!!
اگر آن ارور معروف را که یکی از کاربران داشت را هم باز دیدم اطلاعاتش را می فرستم

ارسال شده: شنبه ژوئن 28, 2014 2:45 pm
توسط saman
من دوباره همین امروز(2 بار در همین روز) با این خطا روبرو شدم. ممکنه بخاطر تغییراتی باشه که در رجیستری دادیم؟؟؟

این هم فایل dmp

http://uplod.ir/bstz6kbn37mh/APScanner.exe.3864.dmp.htm

ارسال شده: شنبه ژولای 05, 2014 9:34 pm
توسط Naficy
سلام
نه ربطی به تغییرات رجیستری نباید داشته باشد.
ولی فکر می‌کنم فایل لاگ خوبی شده و قابل استفاده باشد.
از شما متشکرم.

ارسال شده: شنبه ژولای 05, 2014 10:22 pm
توسط saman
[quote="Naficy"]سلام
نه ربطی به تغییرات رجیستری نباید داشته باشد.
ولی فکر می‌کنم فایل لاگ خوبی شده و قابل استفاده باشد.
از شما متشکرم.[/QUOTE]

ولی جالب است بدانید وقتی رجیستری را که بک آپی از آن داشتم ریکاوری کردم و برنامه بهینه ساز toolwiz care را پاک کردم و به جای آن بهینه ساز دیگری با نام cloud system booster را ریختم دیگر در این چند روز این خطا را در هنگام اسکن ندیدم.
cloud system booster برنامه ی خاصی نیست و مثل همه بهینه ساز ها به تعمیر رجیستری و پاکسازی فایل های اضافه روی سیستم میپردازد.

به هر حال بعد از این تغییرات هنوز این خطا را دوباره ندیده ام