صفحه 1 از 1

امروز وارد ویندوز7 مجازی شدم اول کاری یه پیغام خطا داد و از تسکبار ویندوز خارج شد

ارسال شده: جمعه ژوئن 13, 2014 10:53 pm
توسط .AraMesh.
سلام" روز بخیر.
حقیقتش بنده پادویش امنیت پیشرفته رو داخل ویندوز مجازی دارم. امروز ک وارد ویندوز7 مجازی شدم اول کاری یه پیغام خطا داد و از تسکبار ویندوز خارج شد. متن پیغام بخاطرم نیست . وقتی از داخل منوی استارت میزدم صفحه اصلیش میومد اما آیکنش توی تسکبار نه. توی این ویندوز مجازی هم هیچ کار خاصی نمیکنم جز دیدن فیلم آموزشی. هیچ ضد بدافزار دیگه یا فایروالی روی اون ویندوز نصب نداشتم.

ارسال شده: شنبه ژوئن 14, 2014 5:00 pm
توسط Naficy
سلام
احیانا با دو نام کاربری به صورت همزمان لاگین کرده بودید؟

ارسال شده: شنبه ژوئن 14, 2014 6:33 pm
توسط saman
[quote=".AraMesh."]سلام" روز بخیر.
حقیقتش بنده پادویش امنیت پیشرفته رو داخل ویندوز مجازی دارم. امروز ک وارد ویندوز7 مجازی شدم اول کاری یه پیغام خطا داد و از تسکبار ویندوز خارج شد. متن پیغام بخاطرم نیست . وقتی از داخل منوی استارت میزدم صفحه اصلیش میومد اما آیکنش توی تسکبار نه. توی این ویندوز مجازی هم هیچ کار خاصی نمیکنم جز دیدن فیلم آموزشی. هیچ ضد بدافزار دیگه یا فایروالی روی اون ویندوز نصب نداشتم.
[/QUOTE]
من پشتیبانی پادویش نیستم اما کنجکاوم بدانم
پیغام خطایی که دیدید این نبود؟
فایل ضمیمه er.jpg دیگر موجود نیست
ظاهرا مشکل آپلود عکس هم برطرف شد.

ارسال شده: دوشنبه ژوئن 16, 2014 2:24 am
توسط .AraMesh.
[quote="Naficy"]سلام
احیانا با دو نام کاربری به صورت همزمان لاگین کرده بودید؟[/QUOTE]
سلام" نخیر. فقط ی اکانت بیشتر نیست
[quote="saman"]من پشتیبانی پادویش نیستم اما کنجکاوم بدانم
پیغام خطایی که دیدید این نبود؟
[ATTACH=CONFIG]160[/ATTACH]

ظاهرا مشکل آپلود عکس هم برطرف شد.[/QUOTE]
درسته . همینه

ارسال شده: جمعه ژوئن 20, 2014 2:25 am
توسط Naficy
سلام

۱- آیا این مشکل یکبار پیش آمده یا مرتبا پیش می‌آید؟
۲- لطفا در صورتیکه مجددا با این خطا مواجه شدید حتما تصویری از آن را برای ما ارسال کنید.
۳- به پوشه نصب پادویش مراجعه کنید و فایل‌های clg یا dmp را - در صورت وجود - به ایمیل support@amnpardaz.com ارسال کنید.

ارسال شده: جمعه ژوئن 20, 2014 3:11 pm
توسط .AraMesh.
[quote="Naficy"]سلام

۱- آیا این مشکل یکبار پیش آمده یا مرتبا پیش می‌آید؟
۲- لطفا در صورتیکه مجددا با این خطا مواجه شدید حتما تصویری از آن را برای ما ارسال کنید.
۳- به پوشه نصب پادویش مراجعه کنید و فایل‌های clg یا dmp را - در صورت وجود - به ایمیل support@amnpardaz.com ارسال کنید.[/QUOTE]

سلام"این پیام چند روز بعد داخل ویندوز اصلی هم اومد. درمورد یکی از برنامه هام بود

ارسال شده: دوشنبه ژوئن 23, 2014 3:48 pm
توسط Naficy
سلام
در هر صورت اگر ممکنه اطلاعات درخواستی را ارسال کنید.
نگفتید این مساله تکرار می‌شود یا یکبار رخ داده است؟