صفحه 1 از 1

انتقال سریال موجود پادویش به کامپیوتر یا ویندوز جدید

ارسال شده: شنبه فوریه 15, 2014 8:13 pm
توسط Naficy
فرض کنید ضدویروس پادویش را روی یک کامپیوتر نصب کردید و سریال را هم فعال کردید.
اما الآن قصد دارید ویندوزتون را عوض کنید. یا اصلا یک کامپیوتر جدید خریده‌اید و می‌خواهید ضدویروس به جای کامپیوتر قبلی روی کامپیوتر جدید کار کند.
چه خواهید کرد؟ آیا نیاز هست یک سریال جدید بخرید یا با همان سریال قبلی می‌توان این کار را انجام داد؟

جواب این سوالات این است که شما می‌توانید سریال پادویش را به طریق زیر از کامپیوتر اول به کامپیوتر دوم منتقل کنید:

۱- روی کامپیوتر اول - که پادویش روی آن نصب و فعال است - صفحه اصلی پادویش را بیاورید.
۲- به بخش مدیریت مجوز بروید. در اینجا شماره سریال خود را به صورت لینک خواهید دید. (اگر شماره سریال را جای دیگری ندارید، آن را در همین مرحله یادداشت کنید)
۳- روی لینک شماره سریال کلیک کنید. صفحه دیگری باز می‌شود که سریال‌های موجود را نمایش می‌دهد.
۴- سریالی را که می‌خواهید منتقل کنید انتخاب کنید و دکمه حذف (سطل آشغال) را کلیک کنید.
۵- دقت کنید که اینترنت حتما وصل باشد. اگر همه چیز خوب پیش برود، سریال شما غیرفعال و حذف خواهد شد.
۶- اکنون شما می‌توانید از همین شماره سریال، برای فعال کردن پادویش روی کامپیوتر دوم خود استفاده کنید.

نکته: اگر قصد تعویض ویندوز دارید می‌توانید از همین روش استفاده کنید. فقط باید قبل از پاک کردن ویندوز قبلی و حذف ضدویروس، حواستان باشد که سریال را غیرفعال کنید.
نکته ۲: خیلی وقت‌ها با تغییر ویندوز لایسنس شما باز هم کار خواهد کرد! یعنی حتی اگر یادتان رفته که سریال را غیرفعال کنید و ویندوز را عوض کرده‌اید، احتمال خوبی وجود دارد که با نصب ضدویروس و زدن همان سریال قبلی، همه چیز به خوبی و خوشی فعال شود!
نکته ۳: این مساله فقط در نسخه‌های غیر رایگان (یعنی مثلا امنیت پیشرفته) قابل انجام است. (طبیعتا؛ چونکه نسخه رایگان که نیاز به انتقال لایسنس ندارد)
نکته ۴: اگر روش بالا برای شما جواب نمی‌دهد، چون دسترسی به سیستمی که پادویش روی نصب بوده است ندارید، از روش غیرفعال‌سازی پادویش از طریق وب‌سایت استفاده کنید.

ارسال شده: شنبه مارس 08, 2014 12:25 pm
توسط behnam
با سلام.من هر چی روی دکمه سطل آشغال کلیک میکنم اخطار میده که (غیر فعال کردن مجوز شکست خورد) . نمیدونم مشکل از کجاست؟ لطفا پیگیری کنید......

ارسال شده: شنبه مارس 08, 2014 6:03 pm
توسط Naficy
سلام
لطفا اطلاعات سریال خود را به ایمیل support@amnpardaz.com بفرستید تا پیگیری شود.
آیا از اتصال اینترنت خود و درست بودن تنظیمات آن (مانند پروکسی) مطمئن هستید؟

ارسال شده: شنبه مارس 08, 2014 6:45 pm
توسط behnam
بله مطمئنم.در تنظیمات پراکسی دسترسی مستقیم به اینترنت کلیک شده و اتصال به اینترنت هم مشکلی ندارد.....