صفحه 1 از 1
انتقاد و پیشنهادی مربوط به فعال سازی لایسنس پادویش
ارسال شده: پنجشنبه نوامبر 10, 2016 11:26 pm
توسط sasha199098
امروز برای مشتری بر روی ویندوز 7 پادویش را نصب و فعال کردم ، و به دلایلی مجبور شدم ویندوز را عوض نموده و ویندوز 10 نصب کنم، ولی اینبار پس از وارد کردن کد و فشردن دکمه فعال سازی ، پادویش خطا میداد و کد را قبول نمیکرد ؛ تا اینجای کار کاملا منطقی است و پادویش فکر میکرد که برای دو سیستم میخواهم فعال کنم. اما چرا باید به اینصورت باشد؟
با پشتیبانی هم تماس گرفتم و به علت اینکه امروز پنجشنبه است و بنده هم ساعت 13:30 تماس گرفتم کسی تلفن را برنداشت.
کار بنده ماند و برای پادویش بر روی ویندوز 10 ، یا باید مشکلم از طرف امن پرداز حل شود یا اینکه پادویش دیگری را از پک باز کنم.
چرا فعال سازی پادویش بر اساس سریال های سخت افزاری نبود؟
بنده که به طور دقیق از مکانیزم چک کردن و فعال سازی پادویش باخبر نیستم ، ولی ظاهر کار اساسی میلنگد، ممنون میشوم پیگیری کنید
شنبه هم کد پادویش باز شده را برایتان میفرستم تا کانتر آن را متوقف کنید
متشکرم
ارسال شده: جمعه نوامبر 11, 2016 8:17 am
توسط akbar
کلا پنشنبه جمعه ها اصلا جواب نمیدن!
این یه نکته بزرگ منفی برای یه شرکت ضدویروسه و باید راه چاره ای براش بیاندیشن و حداقل یه نفر کشیک تو شرکت باشه و کارهای اورژانسی رو راه بندازه.
ارسال شده: جمعه نوامبر 11, 2016 10:26 am
توسط saman
سلام
ای کاش قبل از عوض کردن ویندوز ، تو همون ویندوز هفت، میرفتی تو مدیریت مجوز. مجوز رو حذف میکردی و بعد از نصب ویندوز 10 با زدن همون سریال هیچ مشکلی نداشتی.
و دوباره فعال میشد
ارسال شده: جمعه نوامبر 11, 2016 8:02 pm
توسط sasha199098
[quote="akbar"]کلا پنشنبه جمعه ها اصلا جواب نمیدن!
این یه نکته بزرگ منفی برای یه شرکت ضدویروسه و باید راه چاره ای براش بیاندیشن و حداقل یه نفر کشیک تو شرکت باشه و کارهای اورژانسی رو راه بندازه.[/QUOTE]
به نظر من اگر مکانیسم برنامه رو اصلاح کنن نیازی به اختصاص نیروی کشیک نیست
البته فعلا
--- ویرایش شده ---
[quote="saman"]سلام
ای کاش قبل از عوض کردن ویندوز ، تو همون ویندوز هفت، میرفتی تو مدیریت مجوز. مجوز رو حذف میکردی و بعد از نصب ویندوز 10 با زدن همون سریال هیچ مشکلی نداشتی.
و دوباره فعال میشد[/QUOTE]
فرض کنید بوت لودر ویندوز خراب شده یا بنده بلد نبودم
اخه چه کاریه لقمه دور سر چرخوندن
این کارو اشنایی دارم ولی همکارم بدون اینکه اطلاع داشته باشه ده رو نصب کرد و چنین مشکلی پیش اومده
منتظر رفع ریشه ای مشکل در بروزرسانی های آتی پادویش هستیم
ارسال شده: شنبه نوامبر 12, 2016 9:28 am
توسط Naficy
[quote="sasha199098"]
امروز برای مشتری بر روی ویندوز 7 پادویش را نصب و فعال کردم ، و به دلایلی مجبور شدم ویندوز را عوض نموده و ویندوز 10 نصب کنم، ولی اینبار پس از وارد کردن کد و فشردن دکمه فعال سازی ، پادویش خطا میداد و کد را قبول نمیکرد ؛ تا اینجای کار کاملا منطقی است و پادویش فکر میکرد که برای دو سیستم میخواهم فعال کنم. اما چرا باید به اینصورت باشد؟
با پشتیبانی هم تماس گرفتم و به علت اینکه امروز پنجشنبه است و بنده هم ساعت 13:30 تماس گرفتم کسی تلفن را برنداشت.
کار بنده ماند و برای پادویش بر روی ویندوز 10 ، یا باید مشکلم از طرف امن پرداز حل شود یا اینکه پادویش دیگری را از پک باز کنم.
چرا فعال سازی پادویش بر اساس سریال های سخت افزاری نبود؟
بنده که به طور دقیق از مکانیزم چک کردن و فعال سازی پادویش باخبر نیستم ، ولی ظاهر کار اساسی میلنگد، ممنون میشوم پیگیری کنید
شنبه هم کد پادویش باز شده را برایتان میفرستم تا کانتر آن را متوقف کنید
متشکرم[/QUOTE]
سلام
بابت تاخیر در پاسخگویی شرمنده دوستان هستیم.
پادویش بر اساس سریالهای سختافزاری کار میکند. اما علت مسالهای که برخورد کردید، تغییری است که میکروسافت در شماره سریالهای سختافزاری در ویندوز ۸ نسبت به ویندوز ۷ و ماقبل داده است و به همین علت انتقال شناسه سیستم در آپگرید بین ویندوزهای قبل از ۸ با بعد از ۸ به چنین مسالهای برخورد میکند.
اما جهت غیرفعالسازی لایسنس خود، میتوانید از
صفحه ثبت محصول (واقع در بخش پشتیبانی سایت) استفاده نمایید:
۱- شماره سریال خود را در این صفحه وارد کنید.
۲- پس از نمایش اطلاعات سریال، و در صورت درست بودن، گزینه ثبت را انتخاب کنید.
۳- سپس با اکانت خود به سایت وارد شوید. (یا اکانت جدیدی بسازید)
توجه کنید که با این کار، شماره سریال به نام اکانت شما ثبت شده و از آنجا قابل مشاهده و غیرفعال کردن است. بنابراین در نگهداری اطلاعات اکانت خود دقت کنید.
۴- از این پس با ورود به بخش «
محصولات ثبت شده» (در منوی کاربری، کنار گزینه خروج از سایت) میتوانید شماره سریالهای خود را مشاهده کرده و آنها را غیرفعال کنید.
باز هم از تاخیری که در کار شما پیش آمده است عذرخواهی میکنم.
ارسال شده: شنبه نوامبر 12, 2016 11:53 am
توسط sasha199098
[quote="Naficy"]سلام
بابت تاخیر در پاسخگویی شرمنده دوستان هستیم.
پادویش بر اساس سریالهای سختافزاری کار میکند. اما علت مسالهای که برخورد کردید، تغییری است که میکروسافت در شماره سریالهای سختافزاری در ویندوز ۸ نسبت به ویندوز ۷ و ماقبل داده است و به همین علت انتقال شناسه سیستم در آپگرید بین ویندوزهای قبل از ۸ با بعد از ۸ به چنین مسالهای برخورد میکند.
اما جهت غیرفعالسازی لایسنس خود، میتوانید از
صفحه ثبت محصول (واقع در بخش پشتیبانی سایت) استفاده نمایید:
۱- شماره سریال خود را در این صفحه وارد کنید.
۲- پس از نمایش اطلاعات سریال، و در صورت درست بودن، گزینه ثبت را انتخاب کنید.
۳- سپس با اکانت خود به سایت وارد شوید. (یا اکانت جدیدی بسازید)
توجه کنید که با این کار، شماره سریال به نام اکانت شما ثبت شده و از آنجا قابل مشاهده و غیرفعال کردن است. بنابراین در نگهداری اطلاعات اکانت خود دقت کنید.
۴- از این پس با ورود به بخش «
محصولات ثبت شده» (در منوی کاربری، کنار گزینه خروج از سایت) میتوانید شماره سریالهای خود را مشاهده کرده و آنها را غیرفعال کنید.
باز هم از تاخیری که در کار شما پیش آمده است عذرخواهی میکنم.[/QUOTE]
از توضیحات مبسوط شما بسیار ممنونم ، همیشه توی توضیحات موقع فروش ، یکی از بندهایی که روش تاکید میکنم ایرانی بودن پادویش و کارکنانش و مسئولیت پذیر بودنشون هست که باعث میشه به شدت پاسخگو باشن و هر موقع مشکلی باشه رفع کنن.
فقط یه سوال برام ایجاد شده ، در فعال سازی بعدی ، آیا مدت گذشته هم جزو زمان سوخته محسوب میشه یا خیر؟
ارسال شده: شنبه نوامبر 12, 2016 1:46 pm
توسط Naficy
سلام
زمان فعالسازی سریال از اولین فعالسازی در نظر گرفته میشود. این بدین معنی است که مدت زمان غیرفعال بودن نیز جزو بازه هست.