صفحه 1 از 1

دشمن اصلی امن پرداز سرور این شرکت است نه چیز دیگر

ارسال شده: جمعه ژولای 22, 2016 1:33 am
توسط saman
اگر فکر میکنید مانع پیشرفت پادویش کیفیت محصول یا ضعف در شناسایی بدافزار یا کندی سیستم است، سخت در اشتباه هستید

چون من دیروز وقتی داشتم نسخه امنیت پیشرفته پادویش را با تبلیغ بسیار روی سیستم یکی از دوستان نصب میکردم به این توجه نکرده بودم که آخر هفته است و در آخر هفته ها هر اتفاقی ممکن است بر سر آپدیت نرم افزار یا شبکه ابری اش و... بیافتد.

وقتی بعد از نصب و وارد کردن سریال فعال سازی همه چیز ظاهرا درست پیش میرفت و سیستم ری استارت شد و بالا آمد (چندین بار ری استارت بعد از نصب چند برنامه مورد لزوم پس از نصب ویندوز) پیغام غیر فعال بودن فایروال و کنترل ابزار به علت وارد نشدن کد فعالسازی داده شد و هر چه تلاش کردم فعالسازی بصورت آنلاین صورت نمی گرفت و بعید میدانم تا آخر دنیا هم آن فرد وقتی نام پادویش به گوشش میخورد، راضی باشد که بار دیگر آن را امتحان کند.

پس الان اولین و مشکل ترین حریف امن پرداز برای شناخته شدن پادویش بین مردم، سرور آن است که اکثرا در پایان هفته به تعطیلات می رود و البته با آبروی مبلغان پادویش(مثل من) هم بدجوری بازی میکند!

ارسال شده: جمعه ژولای 22, 2016 4:04 pm
توسط saman
در حال حاضر هنوز مشکل برای دریافت مجوز در نسخه های جدید وجود دارد اما ظاهرا مشکل آپدیت و شبکه ابری برطرف شده

ارسال شده: شنبه ژولای 23, 2016 9:46 am
توسط saman
کماکان میگوید فعالسازی شکست خورده و حداکثر تعداد فغالسازی مجوز پر شده در حالی که اینطور نیست

ارسال شده: شنبه ژولای 23, 2016 10:59 am
توسط saman
مشکل مجوز با داخل رابط کاربری شدن و لغو مجوز و دوباره تست روی نرم افزار برطرف شد. اما باید دید چرا فعال شده بود و ناگهان دوباره غیر فعال شد؟

به هر حال مشکل من فعلا برطرف شده(با یکبار لغو مجوز و فعالسازی دوباره)

ارسال شده: شنبه ژولای 23, 2016 11:02 am
توسط Naficy
سلام
از اینکه چنین مشکلاتی پیش آمده بسیار متاسفم.
حق کاملا با شماست و مشکلات سرور (بخصوص سرور ابر) که اخیرا بیشتر رخ داده است جزو مسائل

به نظرم شما به دو مشکل برخورد کرده‌اید:
اول پریدن لایسنس که روی کلاینت رخ داده و علتش مشخص نیست.
دوم عدم امکان فعال‌سازی

در مورد دوم هم با لاگ‌هایی که من روی سرور می‌بینم فعال‌سازی‌ها در ساعات مختلف پریروز و دیروز انجام شده‌اند و ظاهرا کسی در ارتباط با سرور مشکلی نداشته است.
لطفا پنج رقم اول لایسنس را بدهید تا بهتر بتوان روی لاگ‌ها علت مشکل را بررسی کرد. آیا هنوز هم مشکل ادامه دارد؟

ارسال شده: شنبه ژولای 23, 2016 11:13 am
توسط saman
[quote="Naficy"]سلام
از اینکه چنین مشکلاتی پیش آمده بسیار متاسفم.
حق کاملا با شماست و مشکلات سرور (بخصوص سرور ابر) که اخیرا بیشتر رخ داده است جزو مسائل

به نظرم شما به دو مشکل برخورد کرده‌اید:
اول پریدن لایسنس که روی کلاینت رخ داده و علتش مشخص نیست.
دوم عدم امکان فعال‌سازی

در مورد دوم هم با لاگ‌هایی که من روی سرور می‌بینم فعال‌سازی‌ها در ساعات مختلف پریروز و دیروز انجام شده‌اند و ظاهرا کسی در ارتباط با سرور مشکلی نداشته است.
لطفا پنج رقم اول لایسنس را بدهید تا بهتر بتوان روی لاگ‌ها علت مشکل را بررسی کرد. آیا هنوز هم مشکل ادامه دارد؟[/QUOTE]

تشکر از پاسخگویی

علت اینکه ایمیل و فروم شما را با پست های پی در پی به آتش کشیدم عذرخواهی میکنم!!!

حقیقتش این است که تشنه ی تبلیغ پادویش هستم و چنین مشکلاتی باعث میشود دوستانم به تبلیغ من بدگمان شده و دیگر نتوانم پادویش را به زور روی سیستمشان!!! نصب کنم.


کل سریال را در ایمیل برای شما ارسال کرده ام.


همانطور که 2-3 جا در این فروم اعلام کردم، با یکبار لغو مجوز در پنل کاربری و دوباره وارد کردن آن در پادویش مشکل را حل کردم.

ببینید که من چقدر جنگیدم که دوستم موافقت کند از پریروز سیستمش را پیش من بگذارد تا بالاخره از غیب کمکی برسد و پادویش مجوزش فعال شود!!!!!!!

که همین نیم ساعت قبل موفق شدم با یکبار لغو در پنل کاربری و دوباره فعالسازی ، مشکل را برطرف کنم