اتفاقی غیر عادی در نسخه امنیت پیشرفته

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

اتفاقی غیر عادی در نسخه امنیت پیشرفته

پست توسط saman » دوشنبه ژولای 18, 2016 10:15 am

سلام. امروز متوجه شدم پادویش به شبکه ابر متصل نمیشود و با ایمیل و ذکر ساعت بروز مشکل اطلاع دادم اما مسئله عجیب اینجاست که بعد از اینکه بارها و بارها گزینه ابر در رابط کاربری را کلیک میکردم و معلوم بود شبکه متصل نیست، اتفاقی موس را روی آیکون پادویش کنار ساعت بردم که ناگهان آیکون پادویش پرید!!!!!!!!!!! (نمیدانم ربطی به این داشت که بارها و بارها گزینه ابری در صفحه کاربری را زده بودم یا خیر؟!) پادویش را ران کردم تا آیکون ظاهر شود.

باز هم بارها روی گزینه ابری کلیک کردم و در صفحات رابط کاربری جابجا شدم(کماکان شبکه ابر قطع بود) و باز وقتی روی آیکون پادویش کنار ساعت رفتم(موس را بردم) آیکون پرید و باز هم مجبور شدم مثل بار اول دوباره پادویش را ران کنم.

علت این غیب شدن ها چیست؟

سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » دوشنبه ژولای 18, 2016 2:39 pm

سلام
زمانی که آیکون ناپدید شد، آیا پنجره پادویش بالا بود یا پنجره را بسته بودید؟

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » دوشنبه ژولای 18, 2016 3:01 pm

پرسش خوبی است!!! اگر فراموشی من بعلت پیرمرد شدن!!! را به بزرگی خودتان ببخشید ، اگر اشتباه نکنم با احتمال بالای 99 درصد(انشالا اشتباه نمی کنم) وقتی این رفت و برگشت ها را از دیگر سربرگ ها به سربرگ محافظت انجام میدادم، و با شبکه ابری قطع شده روبرو میشدم(تلاشی که در نهایت به نمایش تعداد سیستم های متصل منتهی نمی شد(چون احتمالا مشکلی وجود داشت که در حدود ساعت 10:30 برطرف شد) پنجره رابط کاربری را می بستم و بعد روی آیکون کنار ساعت میرفتم که ناپدید میشد.

چندین بار این مشکل به راحتی بازتولید شد ( نمیدانم آیا این میتواند کمکی به هکر و خطری امنیتی باشد یا خیر)

پاسخ کوتاه: بله پنجره پادویش را بسته بودم و بعد موس را روی آیکون میبردم که ناپدید میشد.

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » دوشنبه ژولای 18, 2016 5:33 pm

سلام
لطفا به پوشه زیر مراجعه کنید. آیا فولدر با تاریخ تغییر برای حدود ساعت ۱۰ تا ۱۰.۵ می‌بینید؟

کد: انتخاب همه

 %LOCALAPPDATA%\Microsoft\Windows\WER
اگر بلی لطفا محتویات آن را برای ما ارسال کنید.

همچنین بد نیست پوشه پادویش را برای فایل clg با این تاریخ نگاهی بکنید.

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » دوشنبه ژولای 18, 2016 5:59 pm

[quote="Naficy"]سلام
لطفا به پوشه زیر مراجعه کنید. آیا فولدر با تاریخ تغییر برای حدود ساعت ۱۰ تا ۱۰.۵ می‌بینید؟

کد: انتخاب همه

 %LOCALAPPDATA%\Microsoft\Windows\WER
اگر بلی لطفا محتویات آن را برای ما ارسال کنید.

همچنین بد نیست پوشه پادویش را برای فایل clg با این تاریخ نگاهی بکنید.[/QUOTE]

آدرسی که دادید را در run تایپ کردم و به پوشه wer منتقل شدم که داخل آن تنها یک پوشه خالی با نام ERC موجود بود که خالی هم بود!! و ساعتش هم 5 بعداز ظهر بود!

در مورد clg هم چون تجربه های قبلی داشتم همان زمان که صبح مشکل رخ داد به پوشه پادویش رفتم اما نه خبری از فایل clg بود نه dmp

این مشکل در لحظاتی که شبکه ابر قطع بود به راحتی 3-4 مرتبه باز تولید شد و احتمالا شما هم بتوانید در آزمایشگاه شرکت با از کار انداختن شبکه ابر، این مشکل را تولید کنید.

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » سه‌شنبه ژولای 19, 2016 8:28 am

سلام
یک سر به این پوشه نیز بزنید:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive
اینجا قاعدتا باید حداقل اثری باشد :)

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » سه‌شنبه ژولای 19, 2016 11:01 am

همانطور که ملاحظه میفرمایید در تاریخ دیروز در آن ساعت پوشه ای وجود ندارد
فایل ضمیمه khata.jpg دیگر موجود نیست
--- ویرایش شده ---

اتفاقا همین الان هم دسترسی به شبکه ابری ندارم و توانستم 2 بار مشکل را تولیئد کتم. اجازه دهید ببینم در آدرس هایی که در پست های قبلی فرمودید چیزی پیدا می شود؟

خبر میدهم

--- ویرایش شده ---

در task manager سه مورد از پادویش در حال اجراست. اما همین الان که برای شما تایپ میکنم آیکون پریده و من هنوز دوباره پادویش را ران نکرده ام که باز گردد

--- ویرایش شده ---

نخیر در آن آدرس ها هیچ اثری از این اتفاق نیست.

جالب است که جز معدود مواردی است که وقتی ارتباط با شبکه ابری قطع است با 1 یا 2 بار تلاش میتوانم تولیدش کنم

--- ویرایش شده ---

شبکه ابری را وصل نکنید!!!!!!!!! تا من برنامه فیلم برداری از دسکتاپ را نصب کنم !!!
پیوست ها
khata.jpg

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » سه‌شنبه ژولای 19, 2016 11:56 am

[quote="saman"]شبکه ابری را وصل نکنید!!!!!!!!! تا من برنامه فیلم برداری از دسکتاپ را نصب کنم !!![/quote]
;)
سلام
ممنون
ما هم توانستیم بازتولید کنیم.

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » سه‌شنبه ژولای 19, 2016 12:03 pm

پس این تردستی و شعبده بازی من هم تماشا بفرمایید خالی از لطف نیست!!

http://s1.picofile.com/file/8260329784/Rec_017.zip.html

saman
ناظم انجمن
پست: 2190
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 28, 2013 10:53 pm

پست توسط saman » سه‌شنبه ژولای 26, 2016 7:10 pm

علت این مشکل پیدا شد؟ یا خیر؟

قفل شده

بازگشت به “ضدویروس پادویش”