سلام
از تاریخ 23 آذر، پادویش من دیگه آپدیت نمیشه و به روز رسانی همیشه با شکست مواجه میشه! اما روی سیستم های دیگه این به روز رسانی انجام میشه. مشکل دقیقا کجاست؟
متشکر
عدم آپدیت به وسیله اینترنت
سلام
لطفا برای روشن شدن موضوع:
۱- اول از همه لایسنس خود را بررسی کنید که معتبر باشد. اگر نسخه شما رایگان است که مشکلی ندارید، وگرنه برای این کار در صفحه اصلی پادویش به «بخش مدیریت مجوز» استفاده بروید و تاریخ انقضا را بررسی کنید.
۲- هنگام بروزرسانی چه خطایی دریافت میکنید؟ لطفا تصویری از خطا برای ما ارسال کنید. (نحوه ارسال تصویر)
۳- در صفحه بروزرسانی، گزینه جزئیات را بزنید و تصویری از آن نیز ارسال کنید.
۴- از طریق ایمیل support@amnpardaz.com شماره سریال خود را ارسال کنید تا وضعیت آن را بررسی کنیم.
لطفا برای روشن شدن موضوع:
۱- اول از همه لایسنس خود را بررسی کنید که معتبر باشد. اگر نسخه شما رایگان است که مشکلی ندارید، وگرنه برای این کار در صفحه اصلی پادویش به «بخش مدیریت مجوز» استفاده بروید و تاریخ انقضا را بررسی کنید.
۲- هنگام بروزرسانی چه خطایی دریافت میکنید؟ لطفا تصویری از خطا برای ما ارسال کنید. (نحوه ارسال تصویر)
۳- در صفحه بروزرسانی، گزینه جزئیات را بزنید و تصویری از آن نیز ارسال کنید.
۴- از طریق ایمیل support@amnpardaz.com شماره سریال خود را ارسال کنید تا وضعیت آن را بررسی کنیم.
سلام
۱- فضای آزاد درایو C شما چقدر است؟ احتمال میدهم درایو شما پر شده است و به همین علت به مشکل برخورد کردهاید. لطفا چک کنید که حداقل 1GB فضای آزاد روی دیسک داشته باشید.
۲- همچنین یکبار روال بروزرسانی آفلاین را تست کنید. شاید بعد از یکبار بروزرسانی آفلاین مساله شما برطرف شود و از آن به بعد بروزرسانی آنلاین نیز کار کند.
۳- در صورتیکه مشکل شما مورد ۱ نبود، لطفا اطلاعات سیستم خود را برای ما ارسال کنید. (نحوه ارسال)
۴- همچنین تصویری از صفحه اصلی پادویش - که شماره نسخه پایگاه امضا و نرمافزار در آن مشخص است - برای ما ارسال کنید.
۴- در صورتیکه با راهکارهای بالا مساله شما برطرف نشد احتمالا نیاز به دسترسی ریموت خواهد بود.
۱- فضای آزاد درایو C شما چقدر است؟ احتمال میدهم درایو شما پر شده است و به همین علت به مشکل برخورد کردهاید. لطفا چک کنید که حداقل 1GB فضای آزاد روی دیسک داشته باشید.
۲- همچنین یکبار روال بروزرسانی آفلاین را تست کنید. شاید بعد از یکبار بروزرسانی آفلاین مساله شما برطرف شود و از آن به بعد بروزرسانی آنلاین نیز کار کند.
۳- در صورتیکه مشکل شما مورد ۱ نبود، لطفا اطلاعات سیستم خود را برای ما ارسال کنید. (نحوه ارسال)
۴- همچنین تصویری از صفحه اصلی پادویش - که شماره نسخه پایگاه امضا و نرمافزار در آن مشخص است - برای ما ارسال کنید.
۴- در صورتیکه با راهکارهای بالا مساله شما برطرف نشد احتمالا نیاز به دسترسی ریموت خواهد بود.