صفحه 1 از 1

غیرفعال بودن محافظت از اطلاعات

ارسال شده: دوشنبه ژوئن 19, 2017 12:32 pm
توسط mor3
با سلام
بنده از نسخه آزمایشی 1.5 ضدباج افزار استفاده می کنم و محافظت مستمر محصول غیرفعال است. آیا این وضعیت طبیعی است؟
فایل ضمیمه padvish.jpg دیگر موجود نیست
با تشکر

ارسال شده: دوشنبه ژوئن 19, 2017 2:54 pm
توسط mor3
بازهم سلام
سیستمم بعد چند دقیقه با صفحه آبی مواجه شد و ریست شد. بعد که سیستم بالا اومد، محافظت مستمر هم فعال شده بود.
با سپاس

ارسال شده: دوشنبه ژوئن 19, 2017 4:03 pm
توسط saman
این نسخه ی بتا هست نه؟

تو ایمیلشون نوشتن
- از ایمیل support@amnpardaz.com جهت اعلام خطاها و پیشنهادهای خود استفاده نمایید.
فکر کنم این نسخه بتاها چون فقط برای تست هست و رفع اشکال، دوست نداشته باشن اینجا راجع بهش بحث بشه

ارسال شده: دوشنبه ژوئن 19, 2017 4:20 pm
توسط dashtizadeh
با سلام و خسته نبا شید

لطفا جهت بررسی و رفع مورد با شماره 43912000 با بخش پشتیبانی تماس حاصل نموده تا دقیقتر بررسی گردد . با سپاس

ارسال شده: دوشنبه ژوئن 19, 2017 7:30 pm
توسط Naficy
سلام
از اینکه در تست بتای ضدباجگیر شرکت کرده‌اید متشکریم.
نسخه بتا ممکن است ایراداتی داشته باشد و به همین علت قبل از انتشار نسخه عمومی و به صورت داوطلبانه بین کاربران علاقمند تست می‌شود.
من ایمیلی برای شما ارسال کردم و لطفا موارد خودتان را از همان طریق برای ما ارسال کنید.