حذف فايل هايي كه ويروس نيستند/ تعدد فايل هاي مشكوك

قفل شده
mhassanalizade@chmail.ir
پست: 5
تاریخ عضویت: جمعه می 09, 2014 4:36 pm

حذف فايل هايي كه ويروس نيستند/ تعدد فايل هاي مشكوك

پست توسط mhassanalizade@chmail.ir » سه شنبه اکتبر 21, 2014 1:11 pm

سلام
اول از هر چيز از تمام كساني كه در ساخت و پشتيباني و ارتقاي آنتيويروس پادويش دخيلند تشكر فراوان و عرض خدا قوت دارم
دوسوال برام پيش اومده:
1-من قصد دانلود فايل پادويش از اينترنت رو داشتم كه در تلاش هاي اول فايل تا انتها دانلود ميشد و در آخر دانلود منيجر پيغام ميداد كه با سرور مشكل داره و نميتونه دانلود رو كامل كنه يا اين پيغام رو نميداد ولي وقتي فايل دانلود شده رو اجرا ميكردم ميگفت فايل كامل نيست يا با ويندوز سازگاري نداره يا يه همچين چيزي! اما بالاخره درتلاش بعدي فايل به درستي دانلود شد اما تفاق عجيبي كه بعد از نصب پادويش افتاد اين بود كه اون فايل اوليه(ناقصه)كه فايل خود پادويش بود رو ويروس شناسايي كرد و به طور اتوماتيك حذف كرد!!(تصوير از گزارش پيوست است ولي فايلي كه ويروس شناسايي نتونستم اتچ كنم!)
2-چرا پادويش انقدر شكاكه!! من آنتي ويروس اورجينال قبليم اعتبارش تموم ميشه بلافاصله بعدش پادويش اورجينال(امنيت پيشرفته) رو نصب كردم اما پادويش كلي فايل مشكوك از سيستمم پيدا كرد!!چرا؟
فایل ضمیمه Untitled2.jpg دیگر موجود نیست
پیوست ها
Untitled2.jpg

Naficy
مدیر کل
پست: 1283
تاریخ عضویت: چهار شنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » چهار شنبه اکتبر 22, 2014 8:56 am

سلام دوست گرامی
ورود شما به جمع کاربران پادویش را خوشامد می‌گوییم.

به نظر می‌رسد تنظیمات موتور هوشمند ضدویروس روی رایانه شما بر روی درجه‌های بالا تنظیم شده است و به همین علت پادویش «شکاک» شده و روی فایل‌های غیرویروسی نیز هشدار می‌دهد.
همچنین پادویش در حالت پیش‌فرض فایل‌های مشکوک را به صورت خودکار پاک نمی‌کند، بلکه با نمایش هشدار به کاربر کسب تکلیف می‌کند که این نیز نشان از نامناسب بودن تنظیمات در رایانه شما دارد.

لطفا موارد زیر را دنبال کنید:
۱- به تنظیمات ضدویروس بروید. (کلیک راست بر روی تصویر پادویش در کنار ساعت و گزینه تنظیمات)
۲- در برگه نگهبان رایانه؛ تیک پیش‌فرض در بالا سمت چپ صفحه را فعال کنید تا تنظیمات نگهبان رایانه را به حالت پیش‌فرض برگردانید.
۳- همین عملیات را در برگه پویشگر تکرار بفرمایید.
۴- با توجه به شواهدی که گفتید، فکر می‌کنم بهتر است فعال کردن تیک پیش‌فرض را در تمامی صفحات تنظیمات انجام دهید و کلید تایید را بزنید. سپس اگر نیاز به سفارشی‌سازی محصول داشتید با مراجعه به تنظیمات، موارد دلخواه را اعمال فرمایید.

در صورت بروز مشکل اطلاع دهید تا بیشتر بررسی کنیم.

قفل شده

بازگشت به “گفتگو در مورد آنتی‌ویروس های مختلف”