کندی سیستم برخی کاربران در هفته اخیر
ارسال شده: پنجشنبه می 29, 2014 8:36 am
سلام
برخی کاربران ضدویروس پادویش در هفته اخیر با مشکل کندی سیستم مواجه شده بودند.
علت این مساله مشکلی در بروزرسانی پایگاه امضای ضدویروس بوده که در شرایط خاصی باعث کندی سیستم میشده است.
این مساله در بروزرسانی پایگاه امضای منتشر شده در روز ۳۱/اردیبهشت/۹۳ به وجود آمده بوده، که نهایتا در بروزرسانی ساعت ۱۴:۳۸ چهارشنبه ۷/خرداد/۹۳ تصحیح شده است.
بدین وسیله ضمن عذرخواهی از همه کاربران گرامی که با این مساله مواجه شده بودند؛ راهکار زیر جهت انجام بروزرسانی و حل مساله این دسته از دوستان پیشنهاد میگردد:
۱- با کلیک راست بر روی آیکون پادویش در کنار ساعت، و انتخاب گزینه «توقف نگهبان»، نگهبان رایانه را خاموش کنید.
۲- سپس ضدویروس خود را بروزرسانی کنید. (در صفحه اصلی، روی کلید بروزرسانی کلیک کنید)
۳- مرحله دو را تکرار کنید تا پیام سیستم شما بروز میباشد را مشاهده کنید.
۴- سپس نگهبان را مجددا فعال بفرمایید.
علاوه بر رفع مساله در پایگاه امضا، راهکارهایی نیز پیشبینی شده است تا حتی الامکان از وقوع چنین مسائلی در آینده جلوگیری شود.
از همراهی شما متشکریم.
برخی کاربران ضدویروس پادویش در هفته اخیر با مشکل کندی سیستم مواجه شده بودند.
علت این مساله مشکلی در بروزرسانی پایگاه امضای ضدویروس بوده که در شرایط خاصی باعث کندی سیستم میشده است.
این مساله در بروزرسانی پایگاه امضای منتشر شده در روز ۳۱/اردیبهشت/۹۳ به وجود آمده بوده، که نهایتا در بروزرسانی ساعت ۱۴:۳۸ چهارشنبه ۷/خرداد/۹۳ تصحیح شده است.
بدین وسیله ضمن عذرخواهی از همه کاربران گرامی که با این مساله مواجه شده بودند؛ راهکار زیر جهت انجام بروزرسانی و حل مساله این دسته از دوستان پیشنهاد میگردد:
۱- با کلیک راست بر روی آیکون پادویش در کنار ساعت، و انتخاب گزینه «توقف نگهبان»، نگهبان رایانه را خاموش کنید.
۲- سپس ضدویروس خود را بروزرسانی کنید. (در صفحه اصلی، روی کلید بروزرسانی کلیک کنید)
۳- مرحله دو را تکرار کنید تا پیام سیستم شما بروز میباشد را مشاهده کنید.
۴- سپس نگهبان را مجددا فعال بفرمایید.
علاوه بر رفع مساله در پایگاه امضا، راهکارهایی نیز پیشبینی شده است تا حتی الامکان از وقوع چنین مسائلی در آینده جلوگیری شود.
از همراهی شما متشکریم.