سلام
از مشکلات پیش آمده برای شما متاسفیم.
در مورد مشکل اتصال به اینترنت، لطفا چند سوال زیر را پاسخ دهید تا بتوانیم مساله را عیبیابی کنیم:
۱- لطفا اطلاعات سیستم خود را برای ما ارسال کنید. (
نحوه ارسال اطلاعات سیستم)
۲- هنگامی که اتصال برقرار نیست، سناریو زیر را انجام دهید:
الف) کلید ویندوز و R را بزنید تا پنجره Run باز شود.
ب) دستور زیر را اجرا کنید:
ج) تصویری از خروجی کامل دستور برای ما ارسال کنید. (
نحوه ارسال تصویر)
۳- سناریو زیر را در زمان قطعی اینترنت تست کنید:
الف) سپس فایروال پادویش را خاموش کنید.
ب) سیم شبکه را قطع کنید (یا wireless را خاموش کنید) و اندکی صبر کنید. سپس آن را مجددا متصل کنید.
ج) آیا ارتباط برقرار میشود؟ در این صورت مجددا فایروال را روشن کنید و تست کنید ارتباط برقرار میماند یا خیر.
د) مجددا با روش بالا، دستور ipconfig /all && pause را اجرا و خروجی آن را ارسال کنید.
۴- این مساله عدم اتصال همواره رخ میدهد یا گاهی ارتباط برقرار میشود؟
در مورد تشخیص فایل مشکوک نیز چند سوال دارم:
۱- تنظیمات موتور هوشمند روی چه درجه حساسیتی قرار دارد؟ برای دریافتن موضوع روش زیر را دنبال کنید:
الف) به تنظیمات ضدویروس مراجعه کنید.
ب) در برگه نگهبان رایانه؛ گزینه حساسیت موتور هوشمند را بررسی کنید. - این گزینه باید فعال و روی حداقل باشد
ج) در برگه پویشگر؛ گزینه حساسیت موتور هوشمند را بررسی کنید. - این گزینه باید فعال و روی حداقل باشد
۲- نام ویروسهای تشخیص داده شده چیست؟ و روی کدام فایلها رخ داده است؟
الف) سادهترین و کاملترین راه این است که فایل apav_002 را از پوشه نصب پادویش برای ما به ایمیل
support@amnpardaz.com ارسال کنید.
ب) یا اینکه، به پنجره اصلی ضدویروس مراجعه کنید و برگه «گزارش» را انتخاب کنید. تصویری از این صفحه که شامل نام و مسیر فایل و بخصوص نام بدافزار باشد برای ما ارسال کنید.
از همراهی شما متشکرم.