صفحه 1 از 1

لطفا راهنمایی بفرمایید.

ارسال شده: یک‌شنبه می 25, 2014 3:09 pm
توسط saman
ببخشید من جدیدا زیاد با پنجره Windows Explorer has stopped working روبرو می شوم و میتوانم بگویم تنها چیزی که در سیستم من تغییر کرده این هست که برای پادویش رمز تنظیمات گذاشته ام که فکر نمی کنم ربطی به این مشکل داشته باشد! :confused:

در زمانی که پادویش نسخه قدیمی تر را داشتم خیلی خیلی کم اتفاق می افتاد که سیستم اینگونه قفل کند.
یعنی چه بلایی سر فایل explorer.exe آمده است که مدام crash میکند؟

ارسال شده: یک‌شنبه می 25, 2014 9:28 pm
توسط Naficy
سلام
رمز تنظیمات ربطی به موضوع ندارد، هر چند اگر بخواهید می‌توانید رمز را بردارید و تست کنید.

اجازه بدهید چند سوال ابتدایی بپرسم:

۱- اخیرا چه نرم‌افزارهایی نصب یا حذف کرده‌اید.

۲- آیا هنگامیکه خطا رخ می‌دهد پنجره دسکتاپ یا نوار ابزار ویندوز دچار مشکل می‌شوند و کار نمی‌کنند؟ یا یکی از پنجره‌هایی که فایل‌ها و فولدرها را نشان می‌دهد مشکل پیدا می‌کند؟

۳- هنگامیکه خطا رخ می‌دهد روی View Details کلیک کنید و متن داخل آن را برای ما ارسال کنید.

۴- حین اینکه پیام خطا در حال نمایش است:
الف) Task Manager را باز کنید.
ب) به برگه Processes بروید و لیست برنامه‌ها را برحسب نام مرتب کنید.
ج) روی پروسه explorer.exe‌ کلیک راست کنید و گزینه Create Dump File را انتخاب کنید.
د) فایل ایجاد شده را فشرده (zip) کرده و به ایمیل support@amnpardaz.com ارسال کنید.

متشکرم.

ارسال شده: یک‌شنبه می 25, 2014 9:33 pm
توسط saman
[quote="Naficy"]سلام
رمز تنظیمات ربطی به موضوع ندارد، هر چند اگر بخواهید می‌توانید رمز را بردارید و تست کنید.

اجازه بدهید چند سوال ابتدایی بپرسم:

۱- اخیرا چه نرم‌افزارهایی نصب یا حذف کرده‌اید.

۲- آیا هنگامیکه خطا رخ می‌دهد پنجره دسکتاپ یا نوار ابزار ویندوز دچار مشکل می‌شوند و کار نمی‌کنند؟ یا یکی از پنجره‌هایی که فایل‌ها و فولدرها را نشان می‌دهد مشکل پیدا می‌کند؟

۳- هنگامیکه خطا رخ می‌دهد روی View Details کلیک کنید و متن داخل آن را برای ما ارسال کنید.

۴- حین اینکه پیام خطا در حال نمایش است:
الف) Task Manager را باز کنید.
ب) به برگه Processes بروید و لیست برنامه‌ها را برحسب نام مرتب کنید.
ج) روی پروسه explorer.exe‌ کلیک راست کنید و گزینه Create Dump File را انتخاب کنید.
د) فایل ایجاد شده را فشرده (zip) کرده و به ایمیل support@amnpardaz.com ارسال کنید.

متشکرم.[/QUOTE]

برنامه adobe shockwave player و چند نرم افزار دیگر را آپدیت کردم و فعلا خوشبختانه چیزی ندیده ام. اگر باز هم اتفاق افتاد حتما دستورات را یک به یک اجرا کرده و نتیجه را اعلام میکنم.
بعد از نمایش این خطا و پس از چند ثانیه صفحه دسکتاپ دوباره refresh می شود و البته در این بین موس به کندی حرکت می کند.