صفحه 1 از 1

مشکلات بخش دیسکاوری کنسول

ارسال شده: جمعه ژانویه 05, 2024 2:06 pm
توسط radar
با سلام

بخش دیسکاوری کنسول کارایی برای اپگرید ی ورژن به ورژن دیگه نداره چرا ی آنیستالر کنسولی برای حذف ورژن قدیمی تو کلاینتی که داخل دیسکاوری هست ایجاد نمی کنید ورژن Ultimate دارم اصلا نمیشه تغییرش داد به Corporate !!! :-s !!!

Re: مشکلات بخش دیسکاوری کنسول

ارسال شده: دوشنبه ژانویه 08, 2024 8:39 am
توسط fateh
سلام و روز بخیر خدمت شما
جهت ارتقا نسخه آنتی ویروس می‌بایست از طریق managed computers و با استفاده از تسک upgrade اقدام نمایید، دیسکاوری صرفا جهت اکتشاف سیستم ها در دامین و یا محدوده ای از آی پی ها می‌باشد که نشان دهنده وضعیت سیستم ها در شبکه می‌باشد.
اگر تاریخ انقضای لایسنس ultimate به اتمام رسیده باشد شما نمی‌توانید لایسنس را به corp تغییر دهید. دو راهکار وجود دارد اولی تمدید لایسنس ultimate و دومی حذف لایسنس ultimate از روی کلاینت و مجدد فعالسازی لایسنس corp
در صورت نیاز به راهنمایی چه بصورت تلفنی و چه بصورت ریموت لطفا با شماره 43912000 داخلی 1 تماس حاصل فرمایید.
با تشکر از شما