همیشه در حال اسکن میباشد

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » جمعه ژانویه 03, 2014 12:11 am

لطفا تلاش کنید آی‌پی‌ای که اطلاعات به آن ارسال می‌شود را پیدا کنید. بخصوص اگر از سرویس خاصی استفاده نمی‌کنید مساله اندکی مشکوک می‌شود.

hamed gol
پست: 10
تاریخ عضویت: سه‌شنبه دسامبر 17, 2013 1:29 am

پست توسط hamed gol » شنبه ژانویه 04, 2014 12:38 am

ممکن هست راهنمایی کنید چگونه آی پی را پیدا کنم؟ من هردفعه که ویندوز بالا میاد به کار فایلی که ذکر شده پایان میدم

--- ویرایش شده ---

آیا فایل APCcSvc.exe مربوط به پادویش است؟
4ساعت است که با سیستم کار میکنم و تقریبا 3 ساعت آن پادویش سی پی یو و هاردم را اشغال کرده است
فایل ضمیمه 5.JPG دیگر موجود نیست
پیوست ها
5.JPG

Naficy
مدیر کل
پست: 1320
تاریخ عضویت: چهارشنبه آگوست 07, 2013 11:27 am

پست توسط Naficy » شنبه ژانویه 04, 2014 9:01 pm

[quote="hamed gol"]ممکن هست راهنمایی کنید چگونه آی پی را پیدا کنم؟ من هردفعه که ویندوز بالا میاد به کار فایلی که ذکر شده پایان میدم
[/QUOTE]
بله. همونطور که در پست قبلی نوشتم، با همون طریقی که برنامه‌ای رو که از پهنای باند استفاده می‌کنه پیدا کردید (صفحه مربوطه در پادویش یا برنامه Resource Monitor ویندوز) می‌تونید ارتباطات انجام شده تحت همون برنامه رو ببینید.
[quote="hamed gol"]
آیا فایل APCcSvc.exe مربوط به پادویش است؟
4ساعت است که با سیستم کار میکنم و تقریبا 3 ساعت آن پادویش سی پی یو و هاردم را اشغال کرده است[ATTACH=CONFIG]126[/ATTACH][/QUOTE]
بله، این فایل سرویس اصلی پادویش است که وظیفه انجام اسکن‌ها و غیره بر عهده آن است.
در تصویری که فرستادید پادویش ۰.۳ مگابایت و تعداد زیادی از برنامه‌ها ۰.۲ یا ۰.۱ مگابایت در ثانیه از هارد استفاده می‌کنند که به نظر عدد بالایی نمی‌رسد. (به نسبت بقیه)
آیا اعدادی که شما دیدید همین اعداد هستند؟
اصولا ضدویروس وقتی کار می‌کند که نرم‌افزار دیگری مشغول به استفاده از سیستم باشد. بد نیست نگاهی به برگه نگهبان در ضدویروس بیاندازید و ببینید آیا فایل(های) خاصی مکررا اسکن می‌شوند یا خیر؟

قفل شده

بازگشت به “گزارش اشکالات”